Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Torshovgate?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-08, 18:33   #1
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Torshovgate?

Kan noen forklare meg enkelt hvor det er?
Jeg kjenner Karl Johans gate og Bogstadveien. Til nød Aker Brygge.
Kan jeg finne det da?

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 18:36   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Torshovgate?

Kjører du selv, kollektivt eller med taxi?

Gammel 30-11-08, 18:40   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trikk 11, 12 eller 13 fra sentrum og gå av på Torshov.

Gammel 30-11-08, 18:52   #4
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Standard

Hmm. Håpet jeg kunne gå jeg. Jeg blir kjørt inn til byen, retning fra Drammen.
Men trikk er vel greit.

Gammel 30-11-08, 19:50   #5
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er et stykke å gå i fra sentrum opp til Torshov, men det er ikke umulig. Tar kanskje en halvtime?

Gammel 30-11-08, 19:53   #6
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gulla, her.

Hmm. Håpet jeg kunne gå jeg. Jeg blir kjørt inn til byen, retning fra Drammen.
Men trikk er vel greit.

Hopper du av på Skøyen kan du ta 20 bussen til Torshov.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 19:54   #7
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Det er ikke vanskelig å finne frem, finner du akerselva så finner du torshov.

Gammel 30-11-08, 21:02   #8
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Som de andre sier, det er et stykke ja, men til gjengjeld er den enkel og finne. Ikke store gatestumpen heller så det er lett og finne frem. Jeg bodde faktisk i Torshovgata når jeg flyttet til byen i hine hårde år.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 21:42   #9
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Standard

Ok. Tusen takk for hjelpen. Satser på trikk jeg. Vet ikke hvor Skøyen er heller forresten, men satser på en fra rundtom Oslo S.
(Er såpass stedvill at jeg egentlig ikke burde farte omkring på fremmed mark
alene...)

Gammel 30-11-08, 21:44   #10
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Hopper du av på Skøyen kan du ta 20 bussen til Torshov.

Anbefales. Det er det enkleste tenker jeg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 21:52   #11
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns trikken vanligvis er hyggeligere enn 20-bussen. Det er lett å komme til Torshov med begge.

Ben "kollektivreisende" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 21:55   #12
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Murphy, det eneste er at det kan virke mer kaotisk å finne trikken fra Oslo S om man ikke er kjent (selv om den ligger like utenfor døren). Litt roligere og avbalansert på Skøyen i så måte.

Gammel 30-11-08, 22:12   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jeg bodde faktisk i Torshovgata når jeg flyttet til byen i hine hårde år.

Da har vi bodd i samme gata. Jeg bodde i Torshovgata 15 da jeg traff mannen.

Gammel 30-11-08, 22:24   #14
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Standard

Men hvor er da Skøyen? Har jo hørt om det, men vet ikke nøyaktig hvor det er.

Gammel 30-11-08, 22:27   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skøyen er like etter at du har kjørt gjennom bomringen når du kommer fra Drammen. Jeg tror kanskje at man må kjøre av litt før bommen når man skal til Skøyen (sånn var det i hvert fall tidligere). 20-bussen stopper like under jernbanebrua.

Gammel 30-11-08, 22:45   #16
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har vært mye på fest i Torhovgata ! :bidrar:

Gammel 30-11-08, 23:06   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Men hva i all verden skal du i Torshovgata; på matfinken? trikkestallen?

Hvis du skal til sistnevnte, skal du sitte på bussen ett stopp lenger enn det som heter Torshov.

Gammel 30-11-08, 23:30   #18
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hva i all verden skal du i Torshovgata; på matfinken? trikkestallen?

Hvis du skal til sistnevnte, skal du sitte på bussen ett stopp lenger enn det som heter Torshov.

Går man av buss 20 på holdeplass Torshovparken, er man rett ved Trikkestallen.

Gammel 30-11-08, 23:35   #19
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Standard

Trikkestallen? eeh, nei.

Skal til en butikk jeg lenge har lurt på. Ruth 66 tror jeg den heter.

Gammel 01-12-08, 00:20   #20
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Mannen bodde i Torshovgata 14 da vi møttes, og jeg flyttet raskt inn.

Gulla, Ruth 66 har veldig mange morsomme ting!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.