|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vaskerom - trenger tipsVaskerommet vårt er det komplette kaos. Sist redigert av rine : 03-12-08 kl 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Vaskerom- trenger tipsHadde på mitt forrige vaskerom omtrent samme plass som deg. Vi hadde benk med flere skittentøyskurver under til å sortere tøyet i, og skap på nesten en hel vegg. |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vaskerom - trenger tipsFinner ikke bilde, men vi har kombinert gjestebad og vaskerom. På den ene veggen har vi vask, do og dusj. På den andre veggen har vi vaskemaskin og tørketrommel ved siden av hverandre m/brettebenk over (i stål fra Ikea), etterfulgt av 1 stk. 30 cm bredt underskap, 1 stk. 50 cm bredt underskap m/nedsenket utslagsvask og 1 stk. 60 cm bredt høyskap. Over brettebenk på 120 cm og underskap på 30+50 cm har vi et takhengt tørkestativ på 180 cm.
![]() |
#4 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Vaskerom - trenger tipsBilder er fullstendig utelukket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Vaskerom - trenger tipsVi og har et knøttlite vaskerom og jeg valgte å sette tørketrommelen ved siden av vaskemaskinen og legge benk over.
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Vaskerom - trenger tipsKjøkkeninnredning er genialt. Det skal jeg ha når jeg bare får ordnet opp slik jeg vil ha det, nå har jeg en elfa kurvreol, vaskemaskin og trommel ved siden av med benkeplate oppå og utslagsvask ved siden av der igjen. Og 4 skittentøyskurver (ganske små riktignok, men da får vi sortert det rett oppi kurvene og kan hive rett inn i maskinen når det blir fullt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Vaskerom - trenger tipsMange gode tips. Thanks! Likte spesielt Rosle sitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Vaskerom - trenger tipsHar ikke bilde jeg heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Vaskerom - trenger tips
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskerom - trenger tipsSluk i gulvet.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Vaskerom - trenger tipsBruk krykkeholder til å løfte moppene fra gulvet om du ikke har dem inni et skap. Vi har montert krykkeholdere øverst på et høyskap som vi har på vaskerommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Stiv
|
![]() Sv: Vaskerom - trenger tipsDet er også veldig kjekt å ha skotørkeren stående på vaskerommet. Den er uunnværlig når ungene kommer hjem med søkkvåte klær og sko fra barnehagen, og vaskerommet er en grei plass å tørke disse tingene på.
![]() |
![]() |
#16 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
![]() Sv: Vaskerom - trenger tipsIkea kjøkkenplate som arbeidsbenk. Under har vi ikea skittentøyskurver og over på veggen har vi kjøkkenskap fra ikea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Vaskerom - trenger tipsHer er bilder av vårt vaskerom. Det er ikke stort, men det fungerer godt. Spesielt fornøyd er jeg med tørkesystemet på veggen - der får jeg tørket store mengder med tøy uten at det stjeler gulvplass.
![]() |
#19 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Vaskerom - trenger tipsHvor får man kjøpt det tørkesystemet?
![]() |
|
|