|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Jostein Gaarder - JulemysterietJeg vet vi hadde en tråd om denne i fjor også, men det er jo tross alt 1. desember i dag. I fjor var det første året jeg leste den for barna, som en julekalender. Det ble stor suksess (kule barna!) og det blir ønskereprise i år. Går det som jeg ønsker, så blir det mange år med den i desember.
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jostein Gaarder - JulemysterietÅå, den boken er fin, jeg elsket den husker jeg. Gleder meg til mine blir så store at jeg kan lese den for dem i adventstiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jostein Gaarder - JulemysterietÅh, denne hadde jeg da jeg var mindre. Aner ikke hvor den har blitt av *må lete litt* |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jostein Gaarder - JulemysterietJeg hører på den som lydbok jeg, Mazungen er jeg redd ville synes den var skummel så jeg venter litt med det. Koser meg selv isteden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Jostein Gaarder - JulemysterietJeg leser denne for mine barn i år. Jentungen elsker den, mens guttungen ikke helt henger med. Blir ikke redd, klarer bare ikke helt å ta poenget.
![]() |
#6 |
Leser
|
![]() Sv: Jostein Gaarder - JulemysterietJeg leser den for ungene. Det er hyggelig, men personlig liker jeg ikke boken. Jeg liker ikke Jostein Gaarder generelt, jeg er jo i feil aldersgruppe, mulig det bare er det.
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Jostein Gaarder - Julemysteriet
Hva er det som er aldersgruppen til Gaarder da? Jeg er trettis og elsker mange av bøkene hans.
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Jostein Gaarder - JulemysterietJeg gleder meg til poden blir stor nok til at jeg kan lese den for ham. Jeg må riktignok kjøpe en ny en tror jeg, den jeg har er på engelsk.
![]() |
#9 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jostein Gaarder - JulemysterietVi leser også denne
![]() |
#10 |
Går videre
|
![]() Sv: Jostein Gaarder - JulemysterietVi har også begynt å lese boken, men har ikke kommet helt inn i den enda. Irriterer meg litt at han repeterer så mye. Man husker jo faktisk hva som hendte dagen i forveien. Gaarder var på besøk i skolen vår da jeg gikk i 8.klasse (før han var kjent), han er seg selv på Tv for å si det sånn.
![]() |
#11 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jostein Gaarder - JulemysterietNoen som kan komme med ett lite tips om hvilken farge det er på den uinnbundne boka? Har lett desperat nå en stund, men finner den ikke. Og jeg som hadde tenkt å alfabetisere alle bøkene i høst også.. :fanden suse:
![]() |
#12 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Jostein Gaarder - Julemysteriet
Tror den er blå i bakgrunnsfargen? Litt stor, ikke så stor som a4-ark, men ikke langt unna? Hjalp det?
![]() |
|
|