|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Asiatisk catering i OsloVi fikk gode vårruller levert fra Elvebredden catering en gang for lenge siden. De er ikke spesialisert på asiatisk mat, men de smakte godt.
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Asiatisk catering i OsloDet var i forbindelse med bryllupet vårt (vi kjørte en enkel versjon av bryllup). Jeg husker at jeg syntes det var svindyrt, men ikke dyrere enn andre cateringsbyråer.
![]() |
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Asiatisk catering i OsloNå vet jeg ikke hvilke krav du har, men det er ei asiatisk take-away-sjappe på Veitvet senter. Jeg synes vårrullene deres er gode, men jeg liker vel i grunnen alle vårruller, så jeg tør ikke anbefale det betingelsesløst. Rimelig er det, i alle fall - skjønt store ordre tviler jeg vel på om de kan betjene. Det er kanskje ingen ordentlig catering-bedrift, når jeg tenker meg om.
![]() |
![]() |
#7 |
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
![]() Sv: Asiatisk catering i Oslohttp://www.sushideluxe.no/modules/content/?id=2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
![]() Sv: Asiatisk catering i Oslo
jepp...
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Asiatisk catering i OsloDen Thailandske i Markveien (stikkveien inn mellom Fretex og Vinmonopolet) holder superbra kvalitet og er ganske rimelig. De gjør mye catering. Men ikke utkjøring tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|