Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bambino Snack'n'sip cup - ikke kjøp de!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-08, 20:57   #1
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bambino Snack'n'sip cup - ikke kjøp de!

Jeg har lenge vært på utkikk etter gode tutekopper til jentene mine som nå er 1 år og 3 mnd.

Avent sine tutekopper er jeg ikke fornøyd med.

De er ofte vanskelige å få drikken ut av - kommer mer luft enn vann, og korkene skrur seg fort opp hvis de faller i bakken og da renner det vann utover hele gulvet.

Mam sine tutekopper av denne typen

er også vanskelige å få vannet ut av til tider.

Kjøpte tutekopper fra tupperware som jeg egentlig likte veldig godt (grønne med oransje lokk), men lokkene sprakk veldig fort i tuten og vannet rant ut over alt.

Så fant jeg disse fra Bambino med sugerør, som var veldig gode.
De var tette og lette og drikke av. Men en dag jeg skulle rengjøre dem, etter kun 3-4 ukers bruk, falt tuppen av sugerøret av, ca 0,5 mm til 1 cm av toppen. Det utgjør ikke noen kvelningsfare, men det er ikke bra at barn har mulighet til å svelge en plastbit fra en drikkeflaske.

Jeg har sendt en klage til Bambino og bedt dem utbedre denne svakheten. Egentlig burde de trekke den helt tilbake fra markedet. Hvis dere har slike flasker kan det være lurt å legge dem til side og slutte og bruke dem - og også gjerne klage til Bambino dere også.

Og hvis noen har et tips på hvilken tutekopp jeg skal kjøpe nå, tar jeg gjerne imot tips.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.