Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Sofa: 3+2 eller 2-seter m/divan?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-08, 21:17   #1
Guffen
Hvor er hengekøyen!?

Guffen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 4
Guffen er litt kulGuffen er litt kul
Standard

Sofa: 3+2 eller 2-seter m/divan?

Hvilken av disse ville du valgt??

3+2 seter

2 seter + divan

Skal ut og handle snart, men blir ikke enig med meg selv om hva jeg vil ha.
3+2, eller enkel sofa m/divan?

Gammel 04-12-08, 21:17   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa: 3+2 eller 2-seter m/divan??

Syns den med divan var fin, spørs jo på planløsningen.

Gammel 04-12-08, 21:18   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes den med divan var finest, men det var mest pga formen. Likte ikke den litt pløsete formen på den som var 2+3.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 21:31   #4
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Synes den med divan var finest, men det var mest pga formen. Likte ikke den litt pløsete formen på den som var 2+3.

Samtidig kommer det helt an på planløsning og andre ting..

Gammel 04-12-08, 21:33   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa: 3+2 eller 2-seter m/divan?

Jeg ser for meg at divanen kan være veldig grei. Men det spørs jo hvordan du skal ha det. Når jeg ser for meg Divanen, så ser jeg for meg et ganske lite firkantet bord som ikke tar så stor plass, og at det blir ganske plassvennlig om man har liten stue. Men om en ønsker et normalt/litt stort stuebord til å kunne dekke på med kaffe og kaker, så passer kanskje den øverste best? (Men om en har spisestue, så er jo ikke det nødvendig. )

Det kommer litt an på hva du liker og hvor stor plass du har, og hvordan plantegningen ser ut. Personlig så likte jeg den nederste best, men ikke i skinn, jeg ville hatt mikrofiber. Men den øverste er jo ok også.

Gammel 04-12-08, 21:36   #6
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sofa: 3+2 eller 2-seter m/divan?

3 + 2

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 21:38   #7
Guffen
Hvor er hengekøyen!?

Guffen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 4
Guffen er litt kulGuffen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Syns den med divan var fin, spørs jo på planløsningen.

Planløsningen ja... Har jo ikke noen tegning.

Skal stå i et hjørne, i en forholdsvis liten stue som er rektangelformet... par og 20 kvm.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.