|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Wow, det var mange! Og jeg som trodde jeg var den eneste som ikke fikk sove. Hvorfor er dere våken da?
![]() |
#2 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ...Jeg har kronisk lakenskrekk
![]() |
#3 |
Unik
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ...Blei vist sittande å sjå på ein gammal Criminal Minds episode, mens me diskuterte forsikringer.
![]() |
#4 |
Live and let live
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ...Ja, jeg er våken fordi jeg ikke får sove, og så ligger jeg bare og snur og snur meg og prater og prater med HP, og en av oss må jo være våken og opplagt i morgen, så da sto jeg likegodt opp, slik at han kan få sjans til å sovne.
![]() |
#5 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: 21 stk på akkurat nå ...Enda en som ikke får sove.
![]() |
#6 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ...Lakenskrekken herjer her også.
![]() |
#7 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: 21 stk på akkurat nå ...
Jepp, akkurat slik er det her også. Og det er ganske facinerende ja, hvor pratesyk man blir sånn midt i natten.
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Men, Guri så kult da.
![]() |
#9 |
lakenskrekk
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Fordi jeg kom på den geniale idé å ta en middagslur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
lakenskrekk
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Og fordi vi har besøk av svigermor på 5. dagen(!) og jeg følte sterkt for litt alenetid. Alle har gått og lagt seg. :rosasky: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Unik
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Kjenner til det fenomenet med snakking om natta ja. Men her ender det som regel med eit snork i frå Dinochef eller at han står opp igjen fordi han er blitt lys våken av maset mitt
![]() |
#12 |
Live and let live
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Jeg begynner å få litt lakenskrekk selv om dagene. Irriterende når ting går utover søvnen. Søvn er hellig for meg. Og det er jo ikke akkurat som at man trenger mindre søvn når det er sånn ... man er jo stuptrøtt og med sandpapir på øynene om morgenen igjen.
![]() |
#13 |
Unik
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Oi, må kanskje finna fram kalendergåve til i morgon og. Skal dei få pakke eller aktivitet mon tru ?
![]() |
#14 |
Vaklende
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Jeg har jobbet litt sent, og gjorde tydeligvis en feil da jeg kikke tinnom den nyeste rødprikketråden. Hadde ikke vært innom på lenge og fikk anledning til å kose meg lenge og engasjert. Siden jeg ikke har noen å snakke med på natta RL er det deilig å se dere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fjott
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Har vært syk og sovet altfor mye. Tror ikke jeg får sove på en stund enda. Hjelper ikke at jeg egentlig er et nattdyr, som hater å gå å legge meg. Lakenskrekken herjer.
![]() |
#16 |
Live and let live
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?
Oh, da melder behovet seg for alenetid ja, det skjønner jeg. Vi pleier å sitte oppe en time etter svigermor har lagt seg når hun er på besøk.
![]() |
#18 |
Live and let live
|
Med tanke på hva klokken er, så tror jeg det må bli pakke. Du er sikkert for trøtt til å gjøre noe aktivt.
![]() |
#19 |
lakenskrekk
Vi prøver også, men jaggu er hun ikke seig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|