Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Ny J.K. Rowling-bok

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-08, 14:18   #1
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Ny J.K. Rowling-bok

Harry Potter-forfatteren har utgitt en ny bok. Jeg var veldig skeptisk da jeg begynte å lese, men jeg tror nok at jeg kommer til å lese denne. Jeg er uansett inne i universet siden jeg leser HP til ungene for tida (vi har akkurat begynt på bok 3), og jeg ble litt gira på å lese Humlesnurr sine notater og kommentarer.

Gammel 05-12-08, 14:21   #2
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny J.K. Rowling-bok

Den boka får tolvåringen til jul Tror nok han kommer til å like den!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 14:23   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

:kaster slengkyss:
Takk - denne skal under treet! Vi har lest alle bøkene høyt og jeg er kjempebegeistret!

Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 14:33   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ny J.K. Rowling-bok

Åh, The Tales of Beedle the Bard!
http://www.belfasttelegraph.co.uk/li...-14091742.html

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 15:02   #5
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Åhhhh
*skriver opp på ønskelista*

Gammel 05-12-08, 15:06   #6
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Den boka får tolvåringen til jul Tror nok han kommer til å like den!

Min snart 13-åring får også denne til jul. Han har for øvrig lest alle HP-bøkene fra før av.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 17:34   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den som løp bort på Ark, var meg.
:Lykkelig eier av boken:

Gammel 05-12-08, 17:38   #8
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Ny J.K. Rowling-bok

Denne får 8,5 åringen av mormor til jul.
Så får jeg låne den når han er ferdig.

Gammel 05-12-08, 17:44   #9
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte den til tanteskatten i dag, hun er 11 år og lidenskapelig opptatt av Harry Potter, såpass mye at hun meldte seg på kvitt eller dobbelt.

Gammel 05-12-08, 17:54   #10
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Min snart 13-åring får også denne til jul. Han har for øvrig lest alle HP-bøkene fra før av.

Det har min tolvåring gjort også, opptil flere ganger. Og lydbøkene - de gikk sånn omtrent døgnet rundt her noen måneder... Nå har han hatt en pause fra HP og engasjert seg i noe fantasygreier istedet.
Regner med at han blir begeistret for ny bok i julegave!

When tomorrow comes
Gammel 05-12-08, 17:54   #11
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg kjøpte den til tanteskatten i dag, hun er 11 år og lidenskapelig opptatt av Harry Potter, såpass mye at hun meldte seg på kvitt eller dobbelt.

Oi, kom hun med?

When tomorrow comes
Gammel 05-12-08, 18:01   #12
Left
Passiv

Standard

Jeg kan faktisk ikke skylde på barn for å kunne kjøpe den. JEG vil ha den

Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 18:39   #13
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Oi, kom hun med?

Nei, det gjorde hun ikke, men jeg ble litt imponert over at hun faktisk søkte, det hadde jeg ikke trodd om henne.

Gammel 05-12-08, 18:46   #14
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg kan faktisk ikke skylde på barn for å kunne kjøpe den. JEG vil ha den

Som sagt; jeg har kjøpt den.

Gammel 05-12-08, 18:59   #15
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

søskenbarnet mitt som konfirmeres til våren vet jeg har lest alle HP-bøkene. Kunne dette vært noe til han i julegave?

Jeg har absolutt null peiling på Harry Potter....

Gammel 05-12-08, 19:04   #16
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

søskenbarnet mitt som konfirmeres til våren vet jeg har lest alle HP-bøkene. Kunne dette vært noe til han i julegave?

Jeg har absolutt null peiling på Harry Potter....

Helt sikkert. Det viser jo at han liker de bøkene iallefall.

Gammel 06-12-08, 20:55   #17
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg bestilt to stykker, ei til meg og ei til nevøen min på 15 - som plutselig får en ekstra, uplanlagt julegave i år. Begge på engelsk, selvsagt. Gleder meg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.