|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() En rekke spørsmål om reise til England, Ryanair og i det hele tatt
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: En rekke spørsmål om reise til England, Ryanair og i det hele tatt
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: En rekke spørsmål om reise til England, Ryanair og i det hele tatt1. Du kan kjøpe adapter på flyplassen. Men pass på at du kjøper "riktig" vei, de fleste adaptere i salg i England er for konvertering fra engelske til europeiske stikkontakter.
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: En rekke spørsmål om reise til England, Ryanair og i det hele tattBilletter online, altså. Smart. Men å sende skittentøy hjem blir kanskje litt vanskelig før jeg har forlatt Torp? Det er jo der håndbagasjen veies.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: En rekke spørsmål om reise til England, Ryanair og i det hele tattJoda, men da shopper du nye klær i London. Det er forøvrig enestående mye som passer inn under 10 kilo. Min sekk veide 7 kilo da jeg var i London med RA nylig. 4 dagers opphold det også. Men det var shoppingen der som fucket for hjemreisevekten.
![]() |
#6 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: En rekke spørsmål om reise til England, Ryanair og i det hele tattKlær, lag på lag.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En rekke spørsmål om reise til England, Ryanair og i det hele tatt
Når vi kom hjem fra London for noen uker siden så måtte vi ha på oss alt vi kjøpte siste dagen. Søstern min var et syn med mange lag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|