|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hvordan er størrelsen på Klukka-kjolen?Hvordan er den i størrelsen? Og er det stor forskjell på lengden i de ulike størrelsene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er størrelsen på Klukka-kjolen?Hva er en klukka-kjole? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er størrelsen på Klukka-kjolen?Hvis du har oppskrift, så pleier det å stå ferdige mål. Det er viktig å følge strikkefastheten som er oppgitt. Hvis du strikker løsere eller fastere enn oppgitt, så går du opp eller ned i pinnestørrelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er størrelsen på Klukka-kjolen?Jeg vil ikke si at den er liten i størrelsene, i alle fall. Jeg bruker til vanlig 40 oppe og 42 nede, men kunne fint bruke Klukka i størrelse M. Strikket den litt lengre enn oppskrifta.
![]() |
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvordan er størrelsen på Klukka-kjolen?Jeg har ikke strikket mye og det var akkurat sånne tips jeg var ute etter Tusenogtredve |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er størrelsen på Klukka-kjolen?For å strikke den lengre hadde jeg flere rader mellom hver gang jeg tok inn masker. Det står forklart i oppskrifta.
![]() |
![]() |
|
|