|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Tom Lehrer!Jeg skulle bare se etter om Tom Lehrer's "A Christmas Carol" var å finne på YouTube - det er den selvsagt - og så kom jeg over masse fine gamle snutter som jeg aldri har sett. (Kilde: youtube.com) "I Got It From Agnes": (Kilde: youtube.com) og selvsagt den tidløse klassikeren "Poisoning Pigeons in the Park", her sunget av en mer aldrende Lehrer ("as I went from adolescence to senility, hoping to bypass maturity ..."): (Kilde: youtube.com)
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 13-12-08 kl 00:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tom Lehrer!
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Tom Lehrer!For en herlig fyr! |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Tom Lehrer!I så fall, Frk Rattata: http://www.amazon.com/Evening-Wasted...9126668&sr=1-3 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Tom Lehrer!Tusen takk, Teofelia. Skal bestilles umiddelbart! :julegave til meg selv: (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Tom Lehrer!What's not to love? (Kilde: youtube.com) ) (Kilde: (Kilde: (Kilde: youtube.com) ) (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
#8 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Tom Lehrer!så fantastisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Tom Lehrer!Tusen takk, Skilpadda. Jeg er også oppvokst med Tom Lehrer. |
![]() |
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: Tom Lehrer!Så flott, Frøken Rattata - tenk, en nyfrelst.
![]() |
#12 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tom Lehrer!Herlig!
![]() |
|
|