Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Netthandle julegaver, hvor?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-08, 21:12   #1
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Netthandle julegaver, hvor?

Gi meg deres beste tips!

Gammel 13-12-08, 21:17   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Netthandle julegaver, hvor?

www.sprell.no
Vi bestilte varene torsdags kveld. Sent. Hentelappen lå i postkassa lørdags formiddag.

www.sjokoladeslottet.no
Litt mer usikker her. Var veldig behjelpelig med raske svar på spørsmål før jeg bestilte. Ble lovet at varene skulle sendes neste dag og har etterpå ikke hørt noe. Selv etter gjentatte purringer. Det er nå to uker siden.

www.hokus-pokus.no
Mye fine spill til store og små. Har vært veldig fornøyd med servicen der tidligere år.

www.nostebarn.no
Bestilte varer sent torsdags kveld. Mottok dem en uke senere.

www.gadgets.no
Denne reddet julen i fjor. Dill og dall og sære/morsomme/dustete ting til alle som sto igjen på lista.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 21:24   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bøker: www.capris.no (bestilte på fredag og hentet etter 1 uke).

Bilder: Japan photo - bestilte 5 fotobøker på tirsdag og de var ferdig produsert allerede på tordag.

Gammel 13-12-08, 21:48   #4
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Ylvania er litt kul
Standard

Her har jeg handlet fra i år :

http://www.mixmax.no/
Barneklær og litt annet stæsj. Fraktfritt.

www.clasohlson.no
Alt fra skruer, elektriske artikkler til barne leker.

www.bokklubbene.no
Har ikke bare bøker men også litt annet

www.haugenbok.no
Har -bare- bøker

www.rakkaren.no
Barneklær

Gammel 14-12-08, 07:36   #5
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

www.sjokoladeslottet.no
Litt mer usikker her. Var veldig behjelpelig med raske svar på spørsmål før jeg bestilte. Ble lovet at varene skulle sendes neste dag og har etterpå ikke hørt noe. Selv etter gjentatte purringer. Det er nå to uker siden.

Uff, er det sant? Venter også på varer derfra, og nå er det jo ikke allverdens tid igjen før julaften.

Sprell brukte ca en uke på å få levert varene for min del.

Gammel 14-12-08, 07:44   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Uff, er det sant? Venter også på varer derfra, og nå er det jo ikke allverdens tid igjen før julaften.

Ja og jeg kjenner at jeg er ganske irritert. Har gitt beskjed om at jeg ønsker å kansellere bestillingen om de ikke kan garantere levering før jul. Men da sitter jeg plutselig med fire julegaver som må kjøpes inn .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 08:18   #7
Maia
Fullverdig medlem

Maia sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Maia er litt kul
Standard

www.panduro.no har masse fine hobbypakker bl.a. Aldri bestilt over nett selv da.

Maia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 09:00   #8
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ingen som har noen gode amerikanske eller britiske nettsider?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.