|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() Hva gjør vi med elektriker-regningen?Vi har en regning liggende fra oktober på ca 6000 kr. Elektrikeren la opp kurs til induksjonsovn, trakk ledninger, splittet to lysbrytere og satte på dimmere, monterte en lampe, mm. En venn av oss som er elektriker så på arbeidet etterpå, og sa rett ut at det var elendig jobb. Alt er stygt og skjevt, ledninger er ikke festet slik de skal etter forskrifter, og det er valgt enkle og stygge løsninger. Så vi klagde og ba dem komme og se sammen med "vår" elektriker. Siden har vi ikke hørt noe. Men hva gjør vi med regninga da? Skal vi bare betale et redusert beløp og anse oss ferdige med saken? Hva om de plutselig purrer etter gud vet hvor lenge?
![]() |
#4 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi med elektriker-regningen?Vel. Alle svarene har jeg nok ikke, men noen. Kanskje
![]() |
#5 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi med elektriker-regningen?Jeg hadde sendt kr 3000,-, og sendt med en melding at jeg anså forretningen som avsluttet.
![]() |
#6 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør vi med elektriker-regningen?Klikk og klag på håndverkertjenesten her:
![]() |
|
|