Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 00:47   #1
Cheerilee
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2008
Cheerilee har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!

Hva i huleste gir man til en jente på 12 og 16 år (nieser)? ... Eller til mamma som har alt hun trenger . Alle julegavetips mottas med glede!!! Jeg har trasket rundt på kjøpesenteret i hele kveld, men fant ingen verdens ting!

Gavene til jentene på 12 og 16 skal koste rundt 2-300 kroner. Gaven til mamma kan koste ca. 3-500 kroner.

Noen som gidder å hjelpe meg litt på gli? Da blir jeg GLAD!

Cheerilee er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 00:50   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!

Jenter: Noe stæsj fra Glitter. Strass er vistnok det helt store i år sammen med perler.

Mamma: Gavekort på et senter, gavekort på hud-/fotpleie, bok, kremer, undertøy.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 00:55   #3
Frantzen
Passiv

Standard

Jenter: Parfyme, gavekort, eller som Obelix foreslår. Evt musikk eller film.

Signerer ellers Obelix' tips til mamma-gave. I tillegg så foreslår jeg lydbøker. Det er det mange som blir glade for.

Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:13   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jente 12-16: film, sportsutstyr, bok, klær eller gavekort på wow

Mødre: Gavekort på frisør, hudpleie, hudpleieprodukter, parfyme, bøker, kosepakke med pledd, vin og bok, film, mykt skjerf og lue,

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 07:34   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte kosedress til mamma til jul. Den tror jeg hun blir glad for.

Ellers blir det vel gavekort på klesbutikker, og smykker og sånn godt mottatt fra tenåringer..

Gammel 18-12-08, 07:37   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kinogavekort.

Gammel 18-12-08, 07:56   #7
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jentene: Gavekort på musikk, sølv, perler, gavekort på Glitter.
Mor: Gavekort til Spa, vin.

Gammel 18-12-08, 08:22   #8
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Til mamma som har alt kjøpte jeg cd av Ildivo. De liker hun veldig godt og så kjøpte jeg noe praktiske saker som gjør det lettvint å åpne skrukorker på syltetøyglass og slikt. Stakk innom Et lettere liv.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 08:32   #9
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Til min kusine på 12 år, kjøpte jeg sammenleggbar hånføner på Åhlens.
Mamma får en antikvitet til deres gamle feriehus.

Gammel 18-12-08, 09:05   #10
Cheerilee
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2008
Cheerilee har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tusen takk for svar, alle sammen Det var til stor hjelp!

Da tenker jeg at Glitter og en av bokhandlerne på kjøpesenteret får et besøk i løpet av dagen Har mest lyst å kjøpe en konkret gave, men blir det vanskelig å velge, så blir det nok til at jeg kjøper et gavekort...

Cheerilee er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 09:19   #11
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Til jentene hadde jeg kjøpt gavekort på to kinobilletter til hver (så de kan ta med seg en venninne), og en 50-lapp til godteri. Til moren ville jeg kjøpt en god ansiktskrem.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 09:24   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange gode jentetips her.

Mammaen min får en pyntepute til den nye sofaen sin og to fine glasslysestaker med sånn bred "kopp" overst med plass til de minste kubbelysene eller telys. Hun ønsket seg lysestaker i glass. I tillegg blir det barnehagebilder av ungene.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 10:10   #13
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Mammaen min har mer enn nok penger til å kjøpe det hun selv ønsker seg, så med mindre jeg får en briljant ide om noe hun ikke vet at hun vil ha, gir jeg henne opplevelser i stedet for ting.

Teaterbilletter til henne og meg er en sikker vinner. Og veldig hyggelig for meg også.

Gammel 18-12-08, 11:32   #14
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Min mamma får en håndskrubbeolje fra Allessandro og et par skihansker.

Nieser på 13 og 16 får hhv. toalettmappe med navnet sitt brodert utenpå og lipgloss og mascara, og pakke med shampoo, balsam og rettespray.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 11:35   #15
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Mammaen min får eit sett med 4 forskjellige oljer med smak på, ei flaske med plommelikør og fotoalbum med bilder i. ( er strengt talt til begge to ) Urter og krydder i oljene er henta frå hagen vår. Det samme med plommene som me har laga likøren på.

Gammel 18-12-08, 11:36   #16
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Min mamma får en håndskrubbeolje fra Allessandro og et par skihansker.

Nieser på 13 og 16 får hhv. toalettmappe med navnet sitt brodert utenpå og lipgloss og mascara, og pakke med shampoo, balsam og rettespray.

Det tror jeg det er mange unge jenter som trenger. Flinke Jålebeinet!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 11:45   #17
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Det tror jeg det er mange unge jenter som trenger. Flinke Jålebeinet!

Rettespray eller glattespray, kan brukes til det meste

Gammel 18-12-08, 11:49   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rettespray høres ut som noe JEG trenger. Men hva er det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 11:57   #19
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Rettespray høres ut som noe JEG trenger. Men hva er det?

http://www.lookfantastic.com/hair/ti...h-&-shine.html

Gammel 18-12-08, 12:07   #20
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt Bergans toalettmapper til to (11 og 13), Gudfarenfilmene til 16-åring + vanntette pakkeposer til samme i bursdagsgave, enda en 13-åring for 2-3 DVD-filmer og enda en 11-åring deler 71gr nord-spillet med broren sin.

Moren (+faren) min får DVD-spiller.

Ellers tror jeg at jeg kjøper ganske like gaver til gutter og jenter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.