|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
![]() Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Hva i huleste gir man til en jente på 12 og 16 år (nieser)? ... Eller til mamma som har alt hun trenger |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Jenter: Noe stæsj fra Glitter. Strass er vistnok det helt store i år sammen med perler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Jenter: Parfyme, gavekort, eller som Obelix foreslår. Evt musikk eller film. |
![]() |
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Jente 12-16: film, sportsutstyr, bok, klær eller gavekort på wow |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Kjøpte kosedress til mamma til jul. Den tror jeg hun blir glad for.
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Kinogavekort.
![]() |
#7 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Jentene: Gavekort på musikk, sølv, perler, gavekort på Glitter.
![]() |
#8 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Til mamma som har alt kjøpte jeg cd av Ildivo. De liker hun veldig godt og så kjøpte jeg noe praktiske saker som gjør det lettvint å åpne skrukorker på syltetøyglass og slikt. Stakk innom Et lettere liv.
![]() |
#9 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Til min kusine på 12 år, kjøpte jeg sammenleggbar hånføner på Åhlens.
![]() |
![]() |
#10 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Tusen takk for svar, alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Til jentene hadde jeg kjøpt gavekort på to kinobilletter til hver (så de kan ta med seg en venninne), og en 50-lapp til godteri. Til moren ville jeg kjøpt en god ansiktskrem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Mange gode jentetips her.
![]() |
#13 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Mammaen min har mer enn nok penger til å kjøpe det hun selv ønsker seg, så med mindre jeg får en briljant ide om noe hun ikke vet at hun vil ha, gir jeg henne opplevelser i stedet for ting.
![]() |
#14 |
med tunga på styret
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Min mamma får en håndskrubbeolje fra Allessandro og et par skihansker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Unik
|
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Mammaen min får eit sett med 4 forskjellige oljer med smak på, ei flaske med plommelikør og fotoalbum med bilder i. ( er strengt talt til begge to ) Urter og krydder i oljene er henta frå hagen vår. Det samme med plommene som me har laga likøren på.
![]() |
#16 |
re:designer
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!
Det tror jeg det er mange unge jenter som trenger. Flinke Jålebeinet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
med tunga på styret
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!
Rettespray eller glattespray, kan brukes til det meste |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Rettespray høres ut som noe JEG trenger. Men hva er det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Jeg har kjøpt Bergans toalettmapper til to (11 og 13), Gudfarenfilmene til 16-åring + vanntette pakkeposer til samme i bursdagsgave, enda en 13-åring for 2-3 DVD-filmer og enda en 11-åring deler 71gr nord-spillet med broren sin.
![]() |
![]() |
|
|