|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Enkel julepynt?Mine besteforeldre hadde julenisser laget av piperensere. Er det noen som har noen ide om hvordan de lages? Jeg har begynt å lage noen , men er usikker på om det er en lettere måte å gjøre det på.
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkel julepynt?Jeg tror jeg har noen gamle slike "Piperensernisser". De er laget av veldig loddne piperensere og er pålimt "glansbildefjes". Akkurat nå har jeg ikke full kontroll men innen jul kan jeg nok ta et bilde |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Enkel julepynt?Nåh.. den var søøøt.. den må jeg prøve på med en gang.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Enkel julepynt?Av rød filt kan du sy enkle hjerter og fylle med vatt: |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Enkel julepynt?
Det er manges som lager nisser med nettopp filt og piperensere, også en kule til hode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Enkel julepynt?Jeg har laget en liten haug med nisser nå, og bildet kommer når pepperkakehuset er ferdig pyntet!
![]() |
#10 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Enkel julepynt?Kanskje litt sent, men et tips til en annen gang til piperensernisser:
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Enkel julepynt?Bildet er veldig lyst, men julenissene fikk et hus å krabbe på, og ble dermed lykkelige:
![]() |
|
|