|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Strikker eller syr du?Jeg lurer på om jeg er den eneste som ikke kunne funnet på å strikke så mye som et sjerf engang og som fortsatt, i en alder av 31, sender alt som skal sys og fikses til mamma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikker eller syr du?Strikking er kjedelig, så det sluttet jeg med lenge før jeg fikk barn. Sy begynte jeg med etter jeg var ferdigreprodusert.
![]() |
#6 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Strikker eller syr du?Jeg strikker og hekler litt - begynte lenge før jeg fikk barn. Sying overlater jeg til naboen når det er krise. Hun har ett barn mer enn meg, så hun er nok bedre kvalifisert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Strikker eller syr du?Jeg kan ikke sy eller strikke, ikke hekle heller selvsagt. Jeg har ikke prøvd det siden jeg gikk på barneskolen (da jeg ble tvunget til å drive med den slags), og jeg har absolutt aldri hatt noe ønske om å kunne det siden heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Strikker eller syr du?Jeg strikker, men forsøk på å sy ender bare opp med mye banning.
![]() |
#14 |
Javel
|
![]() Sv: Strikker eller syr du?Jeg begynte å strikke i en alder av 32, så det er aldri for seint. Begynte med dukkeklær, så babyklær og nå strikker jeg mest til meg selv.
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Strikker eller syr du?Jeg strikker. Jeg gjør det som en aktivitet nr 2, altså hvis det som foregår ellers er for kjedelig. Det begynte for alvor på forelesninger, det kunne nemlig være drepende kjedelig til tider. Nå gjør jeg det mest mens jeg ser på tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Strikker eller syr du?
Jeg følger deg et stykke på veien, men du får ikke selskap av meg helt ut, ser jeg.
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Strikker eller syr du?Jeg er flink til å strikke, men overhodet ikke flink til å sy, med mindre vi snakker om brodering.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Strikker eller syr du?Kan ikke noe sånt jeg. |
![]() |
![]() |
#19 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikker eller syr du?Syr ikke. Ikke tatt i en symaskin siden ungdomsskolen.
![]() |
![]() |
#20 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Strikker eller syr du?Joika? 31?! Driver du og skryter på deg noen år nå eller skryter du deg nedover på kroa?
![]() |
|
|