Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Behov for litt ekstra pengar?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-08, 10:48   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Behov for litt ekstra pengar?

Henta herfra:http://www.elitedonors.com/Ad%20Criteria.html
Litt spesielle kriteria, eller

COMPENSATION
$100,000

Preferred Donor will meet
the following criteria:
Please click the individual criterion for further information.
If you feel you are a good candidate, click hereto go to our application page
Height 5’6 or Taller
Our family is tall and therefore hopes to find a tall donor however, you will not automatically be eliminated from the search if you are not 5'7 or taller. You may apply at any height however, if you are shorter than 5'7 it helps if you have immediate family members who are tall.
Caucasian
Our current search is for an individual who has a heritage that is Caucasian however please check back in the future if you have a different heritage.
Very Attractive
Modeling experience is a plus but is not required.
18-30 years old
We are unable to accept applications from potential donors who are younger than 18. While many donor programs accept applicants who are over age 30, we are fairly firm on our age limit. If you are 30 years old, you may still apply, but no applicants over age 31 will be accepted. Our network of doctors have set this criterion and we are unable to make exceptions.
Proven Intelligence
While we are looking for a donor who has graduated from a top 100 four year college, we realize that not all women are afforded this opportunity. If you are not college educated but have proven intelligence, please consider filling out our application.
Athletic
We are currently looking for a donor who has a history of participating in athletics or dance. Playing or performing at a college or professional level is ideal. Please note that a lack of athletic ability will not eliminate you from this search and women who are gifted in other areas are encouraged to apply.

No Genetic Medical Issues
This criterion is absolute. Please contact us if you have any questions about what is considered a genetic medical issue.

Gammel 22-12-08, 10:52   #2
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Behov for litt ekstra pengar?

Jeg er for liten, for gammel, for tjukk og for stygg. Merkelig nok plager det meg ikke det minste.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 10:53   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg er for liten, for gammel, for tjukk og for stygg. Merkelig nok plager det meg ikke det minste.

Og barn har du jammen klart å få likevel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 10:59   #4
Left
Passiv

Standard

Herlighet - hvor skal de finne denne donoren hen da tro? Kan ikke se for meg at de vokser på trær akkurat.

*Må være høy.
*Helst ha modellerfaring - les være pen/veldig attraktiv.
*Ha vært aktiv innen idrett/atletisk.
*Kaukasisk utseende (pr. Wikipedia = hvit)
*Være høgskoleutdannet.
*Ikke eldre enn 30 år.
*Være 100% frisk.

Ikke for det, for $100.000 er jo en god slump penger.

Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 11:03   #5
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Mange av kriteriene går vel nesten hånd i hånd, gjør de ikke? Tenker altså på i USA, der mange av de "høye og modellpene" jentene ofte er cheerleaders (athletic) eller turnere/dansere..?

Gammel 22-12-08, 11:04   #6
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og barn har du jammen klart å få likevel.

... donorservice virker begge veier.

Gammel 22-12-08, 11:04   #7
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Lurer på om det er eit usmakeleg velståande par som skal ha Det Perfekte Barn.

Kor høgt er 5`6 or taller?

Gammel 22-12-08, 11:06   #8
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Lurer på om det er eit usmakeleg velståande par som skal ha Det Perfekte Barn.

167.64 eller høyere

Gammel 22-12-08, 11:06   #9
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Tror det er i underkant av 1.70, så ikke så veldig høyt.

Gammel 22-12-08, 11:07   #10
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Jeg fyller 5 av kravene. (Minus "very attractive" og "athletic")

Gammel 22-12-08, 11:08   #11
Left
Passiv

Standard

Hvis de har $100000 å bruke på donoregg, så bor de nok ikke akkurat i slummen.
Det spørs nok om ikke det er jakten på Det Perfekte BarnetTM ja.

Jeg kunne jo fortalt henne, at til og med gamle, feite høner legger fine egg

Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 11:36   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er for gammel, for stygg og definitivt ikke atletisk.

Gammel 22-12-08, 12:01   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er definitvt for gammel.

men jeg ble tilbudt 100.000 dollar for å donere egg en gang.

Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 12:09   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Genialt. :søker:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 12:13   #15
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er for gammel, for stygg og definitivt ikke atletisk.

Hallo? Løper ikke du maraton?

Gammel 22-12-08, 12:25   #16
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh, jo. Men det er liksom ikke atletisk. Det er jo bare å holde på lenge nok, liksom. Mer stupid og seig enn atletisk, egentlig.

Jeg er fomlete og kan ikke gå eller stå på ski eller danse eller noe - har generelt meget dårlig kroppskontroll. Jeg ser for meg noen som har litt mer styr på kroppen sin når jeg tenker "atletisk", må jeg si.

Gammel 22-12-08, 12:26   #17
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Jeg ser for meg deg når noen sier atletisk, Polyanna.

Gammel 22-12-08, 12:27   #18
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Åh.

Gammel 22-12-08, 13:22   #19
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er for liten. Ellers hadde jeg jo vært perfekt!

Sånn bortsett fra at jeg legger dårlige egg, da.

Gammel 22-12-08, 13:26   #20
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja.. vet ikke om jeg er kjempesmart eller om jeg er så kjempeatttraktiv jeg.

Hvem er 100% frisk egentlig? Ikke en eneste allergi, eller et eneste vondt kne?

Hadde uansett aldri gidde være med på noe sånt....

Sist redigert av Joika : 22-12-08 kl 13:51.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.