Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Linker til nettbutikker med januarsalg! (Vinterdresser o.l.)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-08, 23:27   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Linker til nettbutikker med januarsalg! (Vinterdresser o.l.)

Sleng dem ut her.

www.hermeline.no (Mikk-Line dresser med 50 % avslag)
www.lilletordivel.no
www.smartkidz.dk
www.funkylittlemonkey.dk
www.monochico.no
www.barneparadis.no
www.barnashus.no (ikke nettbutikk)
www.kidsfashion.no
www.prinsessebutikken.dk (fører Cupcake/Homie Westh)
www.houseofkids.dk
www.karloogkarla.dk
www.sundbaby.dk
www.kidsde-luxe.dk (Reima, Me Too)

Sist redigert av Amelie : 18-01-09 kl 03:32.
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 23:29   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Linker til nettbutikker med januarsalg! (Vinterdresser o.l.)

www.lilletordivel.no har 30% og 40% avslag på vinterdresser fra Molo.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 02:02   #3
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Sleng dem ut her.

www.hermeline.no (Mikk-Line dresser med 50 % avslag)

Tusen takk for link .

Noen som har erfaring med Mikk-Linedressene???
Har veldig gode erfaringer med Ticketdressene,så vet ikke om jeg tør å gå bort fra den.

Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 02:14   #4
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Har veldig gode erfaringer med Ticketdressene,så vet ikke om jeg tør å gå bort fra den.

Kanskje denne tråden kan være til hjelp?
Har ikke erfaring selv, men har akkurat bestilt...

Gammel 28-12-08, 02:24   #5
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Kanskje denne tråden kan være til hjelp?
Har ikke erfaring selv, men har akkurat bestilt...

Tusen takk

Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 02:29   #6
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for link, Amelie! Jeg har nå bestilt denne:

pluss et skjerf som jeg ikke finner igjen.

Gammel 28-12-08, 09:53   #7
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk for link .

Mulig andre har vært før meg og sagt det samme, men jeg har veldig god erfaring med Mikk-Line. Gode dresser med tekniske egenskaper på linje med Reima (som vi også har hatt). Jeg kjøper kun Mikk-Line til Lillebror. Finsk merke mener jeg det er?

Gammel 28-12-08, 10:03   #8
Left
Passiv

Standard

Tusen takk for link .

Vi er på vår andre Mikk-line til storebror, og så langt er jeg veldig fornøyd.
Har også hatt flere Ticketdresser, og den er om mulig hakket mer slitesterk, men Mikk-line er ikke veldig langt bak.
Lillebror har hatt Mikk-line baggy - omtrent prikk lik ReimaTec, bare mye billigere.
Et annet moment, er at på www.hermeline.no har de veldig god service. Siste dress ble kjøpt der. Vinterdress med løst ullfleecefòr. Den seriøst trakk vann selv om den skulle være vanntett.
Fikk ny uten problemer. Hun tok kontakt med Mikk-line, og de var tomme for samme dressen som vi hadde, men fikk ny vår/høstdress med samme egenskaper, og beholdt ullfleecedressen inni. Supert.
En annen god og slitesterk dress er Troll Monster.

Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 16:36   #9
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da hadde jeg uflaks, for nettbutikken Hermeline hadde likevel utsolgt for MikkLine vinterdress i rød (str 98).

Derfor vil jeg gjerne vite hvem som har Reimadresser på salg i str. 92 (98 blir vel for stort for en 2åring (august-09)?) Ser at Barneparadis har 30 % på enkelte modeller/størrelser.

Gammel 02-01-09, 16:42   #10
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Barnas Hus starte januarsalget sitt 5. januar med 30-50 %.
30 % på utvalgte Reimadresser/vinterdresser.

Gammel 02-01-09, 22:00   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abonnerer på denne. Jeg venter på et Ticketsalg, fortrinnsvis på Manglerud senter, men kan evt også ta på nett .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 22:56   #12
Left
Passiv

Standard

Noen som vet hvor de har salg på Troll Monster?

Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 23:12   #13
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Mener troll monster dressen ikke finnes lenger jeg?
Derfor ble de solgt ut til 200kr stk her for et år siden.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 23:14   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Abonnerer på denne. Jeg venter på et Ticketsalg, fortrinnsvis på Manglerud senter, men kan evt også ta på nett .

Meld i fra såfall!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 23:30   #15
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Mener troll monster dressen ikke finnes lenger jeg?
Derfor ble de solgt ut til 200kr stk her for et år siden.

Å nei...typisk når de lager noe som er skikkelig bra.
Rampetroll da - eksisterer den lenger?

Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 23:33   #16
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

De har klassiske dresser med fast for ihvertfall.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 23:42   #17
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

De har klassiske dresser med fast for ihvertfall.

Da får jeg sjekke ut det. De tradisjonelle Trolldressene finnes jo ikke slitesterke, så ytterstoffet var hele cluet med Monster. Hvis de med fast fòr likner litt på Monster, så kanskje.
Takk forresten.

Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 15:58   #18
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Meld i fra såfall!

De har 20% på Reima og T2H idag på Manglerud senter. Det er ikke annonsert. Vi bare var der. Jeg tror tilbudet varer til mandag, men det blir jo utplukket da.
Jeg har grafset til meg ny brun T2Hdress til S til neste år.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 16:19   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

www.kidsfashion har avslag på dresser fra bl.a. Troll og Lego.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 23:25   #20
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Her har de jo Reimadresser på salg, og det er billig!

http://www.smartkidz.dk/shop/flyverdragter-38c1.html

Dog en dansk nettside, så er usikker på hvor mye det blir i porto (tror det er momsfritt til Norge), men man kan høre med dem. Mulig jeg hører med min nabo som også er på jakt etter Reima på salg, om vi skal gå sammen og dele porto.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.