Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Behagelige bukser med god passform til gutter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-08, 00:21   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Behagelige bukser med god passform til gutter

Sønnen min på fem år er slank men litt kort i beina (Han er ca 110cm lang men drar mer i ryggen enn i beina). Vi sliter litt med å finne bukser som har god passform til han. Jeg kjøper derfor stort sett det jeg kommer over av bukser med strikk både i livet og nede på føttene.

I tillegg er han ekstremt kresen på hva som er komfortabelt nok (Er dette utbredt?). For tiden ønsker han bare å bruke joggebukser, og jeg synes det er litt stusselig i anledninger hvor alle vi andre i familien kler oss litt fint (dvs ikke nødvendigvis pynter oss men kler oss sånn at vi ser bra ut). Joggebukse er greit nok i barnehagen men ikke i alle andre anledninger.

Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne finne bukser til han som både er komfortabel og ser ok ut.

Hva slags erfaringer har dere andre med guttene deres? Er dette en utbredt problemstilling? Og ikke minst, har dere tips til merker som har gode bukser av den typen jeg søker... eller må jeg rett og slett finne en modell og velegnet stoff og sy selv (har ikke helt fått den store åpenbaringen på hva slags stoff jeg kan bruke i så fall)?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.