|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Espressomaskin til bønner vs kapslerJeg har fått espressomaskin av min mor til jul. Eller rettere sagt, jeg har fått penger, øremerket espressomaskin, da hun ikke var helt sikker på hvilken type jeg ønsket meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Espressomaskin til bønner vs kapslerJeg har Latissima. Synspunkt nok?
![]() |
![]() |
#3 |
villende
|
![]() Sv: Espressomaskin til bønner vs kapsler@Missa: jeg vet at du har Latissima og det er faktisk et av argumentene mine for å velgen den. Jeg liker at andre har prøvd ut produktene for meg i forkant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Espressomaskin til bønner vs kapsler
Oi, hvor har guniss skrevet det?
![]() |
#6 |
villende
|
![]() Sv: Espressomaskin til bønner vs kapslerJeg heller veldig mot en Latissima, altså. Som vel også var det mamma hadde tenkt å kjøpe, men så var hun litt usikker på om jeg helst ville ha en som kvernet bønnene selv. Men da har jeg jo allerede en Bialettikanne. (Og nå har jeg googlet litt og ikke funnet noe som tilsier at Nespresso eller Nestlé er i nærheten av konkurs.) Så jeg heller nok mot en Latissima. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Espressomaskin til bønner vs kapsler
Nespresso åpner egen butikk i Oslo i midten av januar, så jeg tror ikke det er noen overhengende fare for konkurs ...
![]() |
#8 |
villende
|
![]() Sv: Espressomaskin til bønner vs kapslerDa er Lattissimaen i hus. Og jeg har lagt inn bestilling på en haug med kapsler. Det hadde vært kjekt å få dem i hus til nyttårsaften, men jeg tviler vel på at det kommer til å skje. Jeg antar at det ikke er mulig å få kjøpt kapsler andre steder enn på nett. Jeg har allerede drukket opp 2 av de 12 som fulgte med pakken. Og det kommer nok til å gå en del i morgen også, siden mannen er en "heavy drinker". Det går en del kaffekopper i løpet av dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|