Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Loftstueproblem ...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 19:31   #1
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Loftstueproblem ...

Nå har vi bodd i huset i over tre år, og jeg klarer aldri få innredet loftsstua skikkelig. Kanskje ikke så rart, når den skal brukes som kontor, spillstue og "klesrom" (har ikke plass til å brette klær på vaskerom, derfor havner det oppe som mellomstasjon.. ). .

Typisk loftsstue i 1,5 etg hus, stua på midten, soverom på hver side. Så selv om rommet er bortimot 30 kvm, er det trappeoppgang, tre dører og to vinduer, samt ei pipe som "stikker ut".

Hvordan dele av rommet, så det blir mer funksjonelt? Har en Expedit-hylle som fungerer som bokhylle, men den bør kanskje settes opp som romdeler? "Kontor"-delen blir ved trappeoppgangen uansett, da vi har et stort skrivebord som passer der. (Jeg har mest lyst til å kaste det skrivebordet ut vinduet, men mannen påstår han har bruk for det da...).

Bilde er totalt uaktuelt akkurat nå, da jeg såvidt har begynt å flytte på noen møbler, og det er strødd med klær etter ferien der oppe )

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.