Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er det rareste du har gjort i forelskelseRUS?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-06, 14:48   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Blunk

Hva er det rareste du har gjort i forelskelseRUS?

Man tenker og handler så vanvittig når man er forelsket!
Jeg regner med at du også har gjort rare ting i din forelskelsesrus...

Her er min historie:

1984 - 14 år gammel og oppslukt av forelskelse:

Han var så kjekk og kul, og han sykla ned den bratte bakken uten å bremse, og noen ganger uten henda på styret! Også hadde han egen snekke - 15 år gammel!

- Jeg hørte på WHAM! hver morgen kl 08, og ventet på at HAN skulle sykle forbi vinduet mitt. Som regel kom han forbi nesten HVER gang jeg spilte sangen "Heartbeat" og det var helt fantastisk, skjebnen!

- En dag sendte jeg et bilde av meg selv: 1 år gammel "baby", satt i rosa bobledress i snøen. Jeg trodde jo han skulle falle pladask for det! Skrev sånn halv-anonymt, og han fant ut at det var meg.

- Jeg sminket meg og gikk "tilfeldigvis" forbi huset hans, i tilfelle han skulle se meg!

En dag så han meg i vinduet, og ropte at jeg måtte komme inn en tur! Han hadde nemlig en liten fest! Jeg kom inn og han og kompisene satt og drakk øl (da ble jeg litt skuffet!) og så spilte han "Öppna landskap"/Ulf Lundell på gitar, og sang. For meg (syns jeg!)!!! Kameratene hans sa at jeg lignet på Brooke Shields! Men så ringte mamma på døra kl 23 - hun lette desperat etter meg - DRITPINLIG!!! Jeg jagde henne ut og lovet jeg skulle komme straks. Da fikk jeg mitt første ordentlige kyss! Men det ble aldri noe mer...

.

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 21:07   #2
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det rareste du har gjort i forelskelseRUS?

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 21:08   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spise kebeb.

Gammel 01-12-06, 21:09   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må tenke litt på denne!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 21:15   #5
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Har aldri gjort noe rart i forelskelsesrus jeg

morgana er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 21:22   #6
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Spise kebeb.

Det kan jeg skrive under på!
Jeg var på min første date - på Wendy gatekjøkken...
Burgerdressingen rant nedover munnvikene og armene mine.
Helt katastrofe!! Merkelig nok ville han ha meg!

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 21:23   #7
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var superforelsket i gubben før vi ble sammen. Skikkelig fjortisforelskelse.

Jeg hadde hørt at han pleide å være i byen når vi var ferdige på skolen, så første dagen jeg hadde mulighet så valgte jeg å ta en senere buss.
Så han ikke noe sted, men så møtte jeg noen venninner som fortalte meg at han var i platebutikken.
Jeg fortet meg dit så kjapt jeg kunne, uten annet mål enn å få sett han.

Vi kom i snakk, og jeg lot fingrene løpe gjennom cd-bunkene for jeg var så nervøs. Jeg ble rimelig flau da han spurte: liker du sånn musikk?
Jeg ante ikke hva det var jeg bladde gjennom, og da jeg kikket ned på det så var det i hvert fall veldig lite meg det jeg kikket på.

Må legge til at vi så "Rød" på den første daten vår. Det er en film som ikke akkurat er typisk for noen av oss, men daten var viktigere enn filmen.

TGM er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 21:47   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var forelsket i nabogutten som var 5 år eldre, og jeg gikk opp og ned veien hver dag for at han kanskje skulle komme kjørende slik at jeg fikk sitte på.

Jeg satt med kikkert i vinduet for å kunne løpe ned til veien om det så ut som om han skulle kjøre noe sted .

Jeg sparte ukelønna mi i et halvt år slik at jeg kunne kjøpe en bukett roser å sende på døra hans da han ble 18 år. (Også torde jeg ikke likevel ).

Jeg banket kameraten min som sa i fra til flammen min om at jeg var forelsket... (Da var vi 12 tror jeg)

Jeg har en bok som er full av kjærlighetserklæringer til denne gutten. Brev, dikt, sanger, you name it...(Han fikk dem aldri da)

Jeg var helt besatt av denne gutten fra jeg var 10 til jeg var 15.

Nabogutten døde da han var 20 og (jeg 15), så det gikk med endel år etter det også til analysering og selvterapi.

Men så forelsket som man er når man er 14-15 år tror jeg ikke det er mulig å bli i voksen alder.

Gammel 01-12-06, 21:54   #9
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg risset inn forbokstaven hans på siden av hånden min. Jeg var 13, og dette skulle vare livet ut ... Jeg har truffet ham igjen senere, og vi har fine arr begge to

Sist redigert av nolo : 02-12-06 kl 14:01. Årsak: feil tidsbruk
nolo er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 23:26   #10
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg satt meg på trappa til en flamme. Han var på ingen måte hjemme. Og der satt jeg til han kom hjem . Det endte med bare tull og tøys.

dutte er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 00:00   #11
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Jeg satt meg på trappa til en flamme. Han var på ingen måte hjemme. Og der satt jeg til han kom hjem . Det endte med bare tull og tøys.

Hva da tull og tøys!?

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 00:03   #12
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg risset inn forbokstaven hans på siden av hånden min. Jeg var 13, og dette skulle vare livet ut ... Jeg har truffet ham igjen senere, og vi hadde fine arr begge to

Virkelig intens ungdomsforelskelse - selvsagt skulle det vare livet ut! Synes bokstaven ennå altså?

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 00:05   #13
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Kirsebær: En lang og alvorlig ungdomsforelskelse - sånn typisk desperat tegn når man begynner med kikkert for å finne ut ALT om han!

Men så trist at han døde.

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 00:14   #14
dutte
fornyet

dutte sin avatar

dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Hva da tull og tøys!?

Jo det var ikke hvilket som helst tull og tøys. Jeg var dødsforelsket i denne kjekke karen med 100 kg muskler og sjarm fra en annen verdens del. Fant ut at jeg bare måtte treffe han, og det med det samme. Og tok banen til Grønnland der han bodde og satt meg på trappa. Jo da, han kom da hjem til slutt etter mye gøy borte i Thorvald Meyers Gate, jeg deklarete han min kjærlighet og det gikk som det måtte gå. Han premierte meg med å reise på påskeferie med en elskerinne fra UK til sine foreldre borte ved Fjell og Fjorder AS. Jeg blir skikkelig flau når jeg skriver dette

Sist redigert av dutte : 02-12-06 kl 01:06. Årsak: tar ikke banen til Grynerløkka vel......
dutte er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 00:53   #15
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke jeg har gjort så mye rart, jeg. Men jeg jeg var helt utrolig forelsket i en i parallellklassen min og måtte på død og liv finne ut hvor han bodde. Jeg visste etternavnet hans (som han deler med omtrent 1 million andre nordmenn) og hvilken retning han gikk etter skolen. Jeg tok frem telefonkatalogen og et kart, og så satt jeg og fant frem alle med det etternavnet som bodde innenfor en radius på fem kilometer. Jeg fant det jo ut til slutt, men jeg brukte det aldri til noe.

Et par dager etterpå kom en venninde av meg og sa: Du, xxx spurte om telefonnummeret ditt igår, så da ga jeg det til ham. Snakk om å løse problemene på ulik måte.

Gammel 02-12-06, 01:18   #16
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Standard

Ja det må jeg si Safran

dutte er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 13:48   #17
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg tror ikke jeg har gjort så mye rart, jeg. Men jeg jeg var helt utrolig forelsket i en i parallellklassen min og måtte på død og liv finne ut hvor han bodde. Jeg visste etternavnet hans (som han deler med omtrent 1 million andre nordmenn) og hvilken retning han gikk etter skolen. Jeg tok frem telefonkatalogen og et kart, og så satt jeg og fant frem alle med det etternavnet som bodde innenfor en radius på fem kilometer. Jeg fant det jo ut til slutt, men jeg brukte det aldri til noe.

Et par dager etterpå kom en venninde av meg og sa: Du, xxx spurte om telefonnummeret ditt igår, så da ga jeg det til ham. Snakk om å løse problemene på ulik måte.

Ja, hvorfor gjøre det enkelt??

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 13:52   #18
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Jeg blir skikkelig flau når jeg skriver dette

Men man kan le av det nå!

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 13:54   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsom lesing!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 13:57   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Har liksom ikke noen historier jeg .. på barneskola bestemte jeg og venninna mi hvem som skulle være sammen og ikke.. og hvem som skulle kysse og ikke..

På ungdomsskolen var jeg forelsket i 1 person i alle 3 åra.. kun avstand så klart (jeg er så trofast! )

Og på vgs var jeg forelsket i en annen en i 3 år.. Han var 8 år eldre enn meg, og det ble det en del rotings da.. og min første seksuelle opplevelse (på hyttetur med 2-3 andre på rommet )

På høgskole traff jeg exen min på nett, og vi var sammen i 4 år.. så var jeg singel i et par mnd, før jeg traff min nåværende mann

*kjedelig*

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.