|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor skal vi på ferie?Mannens ønsker: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor skal vi på ferie?Eksotiske steder utenfor Europa er ofte veldig varme i skolens sommerferie med mindre dere drar et godt stykke syd for ekvator, men da blir det plutselig ganske så dyrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Hvor skal vi på ferie?Foreslå gjerne noe som du mener blir for varmt også |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hvor skal vi på ferie?Under 40K kan man jo gjøre en del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hvor skal vi på ferie?Det stemmer visst ikke helt at jeg ikke har vært i Nord Afrika. Jeg har vært i Egypt, og dit vil jeg gjerne dra igjen. Det jeg mente var de andre landene i Nord Afrika. Disse kjenner jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Hvor skal vi på ferie?Takk for tips. Skal sjekke ut litt mer om Jordan og asiatiske land i andre ferier enn sommerens. Jeg har vært i Tunisia og Egypt. Kunne godt tenkt meg Kapp Verde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hvor skal vi på ferie?Vi har vært i Romania noen somre og det er ganske så eksotisk selv om det ligger i Europa. Problemet er at de eksotiske stedene ligger et stykke unna de stedene hvor charterturer og bra barnehoteller ligger. Mamaia i Romania har flotte hoteller (de fleste er pusset opp de siste årene.... bare en merknad hvis du har hørt advarsler fra folk som har vært der for 3 år siden eller mer), men der er det akkurat som på vanlige charterferiesteder. Man må ut derfra for å oppleve noe og utenfor er det vanskeligere å finne noe barnevennlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi på ferie?
![]() |
#9 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi på ferie?Ups, utforsking, skulle det stå ...
![]() |
#10 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor skal vi på ferie?Vi var i Tunisia i sommer og kan trygt anbefale det til andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Hvor skal vi på ferie?Foreløpige kandidater hos oss er: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Hvor skal vi på ferie?Hm. Kanskje det? Jeg er i utgangspunktet ikke spesielt begeistret for Toscana. Pent, men kjedelig. Ikke er jeg glad i innsjøer heller, men burde kanskje gi det et forsøk? Sikkert et hakk over Mjøsa og Tyrifjorden, mener jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
En som trener
|
![]() Sv: Hvor skal vi på ferie?
Nå kan ikke jeg si noe stygt om Mjøsa, i frykt for å få en jeg kjenner på nakken, men Lago'ene i nord-Italia skal være virkelig vakre. Jeg har bare vært i Bardolino ved Gardasjøen, sjarmerende og fin by. Kort vei til Verona, hvor de har stor arena/opera (stor opplevelse selv om man ikke er operafan), Romeo og Julies balkong mm. Lago di Como skal være nydelig, dit har jeg veldig lyst til å dra. Og byene sør ved Gardasjøen skal være veldig fine også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|