|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kokt juleskinke, hva gjør jeg med den?Mannen fikk bl.a. en ferdig kokt juleskinke i julegave av jobben. Den ligger så pent i vakumpakningen sin i kjøleskapet, og maser ikke akkurat på å bli spist. Men jeg kunne tenke meg å trylle den om til et par middager, men hva skal jeg egentlig gjøre med den? Hvordan tilberede, og hva servere ved siden av? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Kokt juleskinke, hva gjør jeg med den?Jeg pleier å servere slik skinke med stuede grønnsaker og poteter |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kokt juleskinke, hva gjør jeg med den?Server med dillstuede poteter og brokkoli.
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kokt juleskinke, hva gjør jeg med den?Pleier ofte ha kålrabistappe, rødkål og poteter til sånt.
![]() |
#9 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Kokt juleskinke, hva gjør jeg med den?Vi bruker det til pålegg.
![]() |
#10 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kokt juleskinke, hva gjør jeg med den?Så mange svar på kort tid. Dere er supre altså, mye bedre enn kokeboken min som ikke nevner kokt juleskinke med et eneste ord.
Å, det passer fint siden jeg er rødkålelsker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Kokt juleskinke, hva gjør jeg med den?Fant noen fine oppskrifter på Matprat jeg, det er jo enkelt og godt da!
![]() |
|
|