|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
godt brukt
|
![]() What to do in London?Skal være der fire netter. Litt jobbrelatert og litt fri. Reiser med et par kolleger jeg mistenker vil se fotball. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: What to do in London?Du må besøke Tower og få en omvisning der.
![]() |
#3 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: What to do in London?Ta tuben til Camden. Gå rundt, se, se, se, se, kjøp, kjøp, sitt ned, spis, drikk, slapp av, nyt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: What to do in London?Jeg hadde nok oppholdt meg i Oxford ja om jeg ikke hadde hatt så god tid, og tatt en tur innom Hamleys og Harrods |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jag har ju hjärna.
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: på pendlertoget
![]() |
![]() Sv: What to do in London?Oooh, London. Med mindre du er aktivt uinteressert i muséer er British Museum verd et besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: What to do in London?Vi var på madame tussauds: fasinerende og fikk frem barnet i meg
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: What to do in London?:abonnerer:
![]() |
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: What to do in London?Jeg er glad i Kensington for kjedebutikk-shopping (fremfor Oxford St); samme utvalget, mindre folk, kortere avstander. Og Covent Garden er jo alltid hyggelig.
![]() |
![]() |
#10 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: What to do in London?Jeg likte Covent garden men ikke markedet i Notting hill, der holdt jeg på å drukne i folk. Ikke er jeg vel noe loppemerked menneske heller.
![]() |
#11 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: What to do in London?Jeg er litt lei meg for at jeg ikke fikk med meg British museum da vi var der i august. Tenk å se en ekte mumie 'a!
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: What to do in London?Hvis du er Queen-fan anbefaler jeg "We will rock you". Vi elsket det. |
![]() |
![]() |
#15 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: What to do in London?
Ligger nederst på Leicester Square.
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: What to do in London?
Nei. Jeg husker ikke akkurat nå, men enhver guidebok vil informere om dette. Vi kjøper alltid "gatelangs"-boka når vi reiser til en ny by. Den er veldig praktisk.
![]() |
![]() |
#17 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: What to do in London?Et litt mindre crowded og veldig kult marked: Spittalfield i Øst-London, søndager. Bydelen virket også trivelig å utforske.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|