|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliI serien "det går mot lysere tider" er vi igang med å endre tankene rundt sommerferien |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliAnbefaler Alexandra Beach som ligger ikke langt unna Platanias og Chania. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I mål
|
![]() Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliDette: http://www.ving.no/hotel/hotelMaster...OnCategoryId=2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliVi bodde rett ved dette hotellet da vi var på Kreta i 2007. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juli
Hm, det er jo ikke det mest kritiske kanskje, kan jo håpe de har skjerpet seg siden den gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/julihttp://www.startour.no/feriereiser/h...on=sommer-2009 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdig!
![]() Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliDet er helt klart best med leilighet ut mot stranden/bassenget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliIkke Syden, men vi har kanskje tenkt oss til Lalandia i Danmark i sommer. Har hørt folk skryte voldsomt av den plassen, og da jeg fikk se hjemmesiden ble jeg overbevist. Ser helt FANTASTISK ut, og jeg gleder meg ihjel (om vi reiser da, men sjansen er stor for det).
![]() |
#9 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliVi var i El Gouna, Egypt! Veldig bra, veldig spennende!
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Der var vi i fjor sommer. Vi hadde et sommerhus rett ved og etter to dager i badelandet til Lalandia valgte vi å forlenge ferien med tre dager der. Utrolig flott! Drar mer enn gjerne dit igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Sep 2007
De åpnet deler av husene/leielighetene i sommer, resten åpner en gang nå i sommer. Visstnok enda bedre enn den originale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Type R ;)
Hvor: Nord
Amen
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
Der var jeg da Emma var tre. Helt supert!
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det langt å gå inn til torget i Platannias fra Caldera Beach? Vi holdt på å bestille der, men endte opp med Hotel Geraniotis Beach (Apollo). Tror det er i nærheten av Caldera. Dog har jeg fått litt kalde føtter...det ser kjempefint ut der, men Caldera er som du sier veldig tilpasset norske småbarn med bl.a barneklubb. Det er det der vi skal også, men i regi av hotellet (ergo engelsktalende antar jeg). Det synes jeg burde vært opplyst på Apollo sine sider. Mener at Star Tour skriver "internasjonal barneklubb" dersom det er tilfellet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
blid
![]() Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliSunwing Alcudia er nyoppusset og kjempeflott!
![]() |
#17 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Vi har vært der for ikke lenge siden, helt ok service i restauranten da. Men typen begrenset havutsikt er ok det skulle jeg tro. Da havner dere ikke i noen av leilighetene mot veien, for de har ikke havutsikt i det hele tatt.
![]() |
#18 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliLalandia har vi snakket om mange år, men vi vil ha med campingvogna vår. Så vidt jeg vet hadde de kun utleieleiligheter før i alle fall. Noen som vet om det går ann å ha med vogn nedover?
![]() |
#19 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliellers, vi var på sunwing resort og spa sode beach i sommer, det var veldig fint der og anbefales på det varmeste. Bare to år gammelt senter
![]() |
#20 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliJeg reiste alene med jentene mine i sommer til Side Resort i Side i Tyrkia. Der var det kjempeflott for barn og voksne. Og Tyrkia er så billig og har god mat og masse shoppingmuligheter. I love Turkey.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|