|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Eldstesønnen min skal konfirmeres i juni.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Små fyrstikkesker med konfirmantbilde på. |
![]() |
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Når sender man ut invitasjoner?
![]() |
#8 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Unik
|
![]() Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Mangen liker å ha ein blomsterdekorasjon.
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?
Som du skjønner, har jeg ikke noe klart. Men det er kjekt at du er det, for da kan jeg bare kopiere listen din.
![]() |
#14 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Overnatting betales av de som overnatter - dette er konfirmasjon og ikke bryllup. Jeg hadde i alle fall aldri betalt og har heller aldri blitt betalt for. Du kan jo evt. sjekke ut billig overnatting i nærheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Sånn for å ta utgangspunkt i 007s liste ...
![]() |
#16 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Selv med koldtbord så blir det en del arbeid med å få skitne ting ut og eventuelt fylle på fat, sørge for drikke, lage kaffe ogsåvidere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Du spør selvfølgelig venner om hjelp til servering. Vi har hjulpet til å servere/rydde i konfirmasjon, og vi ba om hjelp da vi storebror ble konfirmert i høst.
![]() |
#19 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Konfirmasjonsforberedelser – hva må jeg huske?Divine, konfirmasjon er ikkje bryllup. Dermed syns eg godt du kan roe ned litt.
![]() |
![]() |
|
|