|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Mer av Auster!Sånn ca. halvveis i The Brooklyn Follies er jeg allerede stupforelsket i Paul Auster. Jeg må nok ha flere bøker ganske kjapt. Så hva skal man velge? Jeg har skjønt at det er The New York Trilogy som liksom er hovedverket. Er det noen av dere Auster-entusiaster som har noen anbefalinger? Glitterchick? Claire? Andre?
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Mer av Auster!Jeg har bare lest Austers In the Country of Last Things. Det er noen år siden, men jeg mener å huske at jeg syntes boka var fascinerende.
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mer av Auster!I tillegg til The New York Trilogy har jeg lest, og likt, The Book of Illusions og Oracle Night. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Mer av Auster!Jeg er veldig glad i Moon Palace. Når jeg begynte på den så syntes jeg den var litt "enkel", men etterhvert som jeg leste ble jeg bare mer og mer glad i boka. Når jeg var ferdig leste jeg den en gang til, en uke etterpå.
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Mer av Auster!Glitter kom meg i forkjøpet.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Mer av Auster!Madonna som syngende telegram syns jeg var ganske morsomt
![]() |
#7 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mer av Auster!Jeg er veldig glad i Auster. Har lest og kan anbefale følgende: Oracle Night, The book of illusions, The New York Trilogy og Leviathan. Jeg har så langt ikke blitt skuffet over noen av bøkene hans.
![]() |
#9 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mer av Auster!
Åå, mimre. De skal jeg ønske meg til jul. Jeg så Smoke på kino utallige ganger, og var i den filmen i lange tider |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|