Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dagens trivialiteter

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 09:05   #1
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Stort smil

Dagens trivialiteter

Hva skal dere fylle dagen med?

Jeg skal prøve å rekke deadline på to saker til helgemagasinet. Etterpå bør jeg vel ta meg en tur på skolen. Vi skal male det gyldne snitt i acryl i dag.

Eria er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 09:12   #2
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal lese videre i Hundehode. Så skal jeg rydde mer ut av kjøkkenskap, og kanskje stelle litt annet i huset også. Mannen henter meg tidlig. Vi skal prøve å få litt hyggelig tid alene før vi drar på ny sniktitt på lillebror i magen. Gleder meg!

I kveld skal jeg egentlig på kor, men vet ikke om jeg orker. Kanskje jeg bare koser meg hjemme.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 09:28   #3
Sladrehank
Klatrer

Sladrehank sin avatar

Sladrehank har et hav av muligheter foran seg
Standard

Skravletråd? Får jeg være med?

Jeg skal lese 3BI i dag. Metabolisme og celleånding. Jauda. Og så skal jeg trene. Det regner og er trist og grått ute, men skal nå prøve å komme meg ut likevel. Burde nok ha gjort det først som sist så kanskje hodepinen forsvinner, men jeg trur ikke jeg orker riktig enda. Ungene er i barnehage og på skole og det er stilt og fredelig i heimen. Deilig!

A nut, a world, a squirrel, and a king."
C. Churchill

Sladrehank er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 09:29   #4
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Jeg skal på Babyshop for å se på nytt bilsete, også kommer det en takstmann for å taksere den gamle leiligheten vår. Er spent på hva taksten blir, og enda mer spent på hvor mye over takst den selges for!

gurgle er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 09:30   #5
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal (som vanlig) være hjemme og kose meg med snuppeluppa i dag. Hun fikk vaksine i går og er derfor ikke helt i slag i dag. Senere skal vi gå opp til barnehagen til poden og hente han, før vi lager middag og koser oss før det er barne-TV og nattata-rattata. Mannen skal jobbe lenge i dag og så skal han ut og spise middag med jobben. Heldiggrisen!

Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 09:37   #6
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Maren er litt snufsete i dag så jeg tror vi stort sett holder oss inne.
Man skulle forresten hatt skjult kamera på oss hver dag når vi skal hente storesøster i barnehagen. Minsten inn i bil, ut av bil og inn i bhg. Begge unger inn i bil, ut av bil for å handle, inn i bil og ut av bil for å gå hjem.

Et syn for guder.

I ettermiddag skal jeg og storesøster på Kor og Lek i kirken. De har fantastisk tilbud til barn.
Se her: www.udlandkirka.no

Så bærer det hjem og så er det full fart med pysjer, tannpuss, amming, lesing og kos.

Gammel 21-09-06, 09:41   #7
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

I dag skal jeg gjøre ingen ting, eller bare sitte her ved pcen. Jeg har gjort for mye i det siste, sånn kjennes det i hvertfall ut.

Gammel 21-09-06, 09:57   #8
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Maren er litt snufsete i dag så jeg tror vi stort sett holder oss inne.
Man skulle forresten hatt skjult kamera på oss hver dag når vi skal hente storesøster i barnehagen. Minsten inn i bil, ut av bil og inn i bhg. Begge unger inn i bil, ut av bil for å handle, inn i bil og ut av bil for å gå hjem.

Et syn for guder.

Derfor handler jeg stortsett før jeg henter.

Eria er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 09:57   #9
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Jeg skal på Babyshop for å se på nytt bilsete, også kommer det en takstmann for å taksere den gamle leiligheten vår. Er spent på hva taksten blir, og enda mer spent på hvor mye over takst den selges for!

Spennende!
Hva slags bilsete har du sett deg ut? Jeg er så usikker på om vi trenger nytt.

Eria er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 10:00   #10
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Derfor handler jeg stortsett før jeg henter.

Da hadde storesøster blid snydens fornærma. Hun får nemlig olden-vann hver gang vi handler. Stor stas.

Gammel 21-09-06, 10:04   #11
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Standard

Herregyd.

Jeg må begynne å jobbe. Jeg er bare så lei miniportretter nå. Alle de intliugunte spørsmålene.

Eria er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 10:20   #12
Sparky
Mean Milk Machine

Sparky sin avatar

Sparky er litt kul
Standard

Ingen store planer for dagen bortsett fra å ta meg av Marius, spise en stor melkesjokolade med daim og lage bunn til pizza. Vi har allerede vært i butikken og handlet, og stukket innom en lekeplass og disset.

Sparky er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 10:23   #13
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Pizza hørtes godt ut. Jeg tror jeg må fri til mannen. Pizza er hans greie.

Gammel 21-09-06, 10:25   #14
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Spennende!
Hva slags bilsete har du sett deg ut? Jeg er så usikker på om vi trenger nytt.

Tror det blir Izi Combi. De har salg på Izi Kid i dag, men ikke Combi... De selger Combi for 3299,-, mens på sikkerhetsbutikken.no selges de for 2999,- (inkl frakt) Bare det at jeg ikke vet hvilken farge jeg da får...må ringe og høre.

Vi har Acta Graco nå, begynner å bli litt smått (selv for den vesle tassen min ), spesielt selene som er korte. Men det neste setet kan jo brues fra nå, så da gjør jo ikke det noe.

gurgle er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 10:26   #15
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Pizza hørtes godt ut. Jeg tror jeg må fri til mannen. Pizza er hans greie.

Vi skal ha Tikka Masala!

gurgle er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 10:26   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jobbe frem til 16.00
Så skal vi på Plantasjen og kjøpe noen gjerder vi skal lage en enkel liten hundegård, eller innhegning til valpen som kommer til oss imorgen

Vaske bilen i lunsjen, skal på kontoret imorgen og den er virkelig skitten nå
Hater å kjøre skitten bil

Middag Får-i-kål, mmmmm ...

Jeg begynte på Hundehode, men syntes den var litt treg, så jeg har en liten pause fra den boken og har startet på Marekors av Jo Næsbø

Gammel 21-09-06, 10:26   #17
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Det er også godt. Dessverre er ikke mannen min så begeistret for indisk mat.

Gammel 21-09-06, 10:27   #18
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Vi har Izi Combi - i Sunshine Happiness. Mannen fikk velge.

I dag skal jeg jobbe hjemmefra, leke med J (plukke baller fra under sofaen), trille på fretex med en haug gamle klær, surre litt rundt og få tak i stillas til bygården vår.

Og i kveld skal jeg på kafe med zol!

Gammel 21-09-06, 10:28   #19
Sparky
Mean Milk Machine

Sparky sin avatar

Sparky er litt kul
Standard

Vi skal male det gyldne snitt i acryl i dag.

Hurra, så spennende!

Sist redigert av Sparky : 21-09-06 kl 10:33. Årsak: Feil smilie
Sparky er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 10:30   #20
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

.
Jeg begynte på Hundehode, men syntes den var litt treg, så jeg har en liten pause fra den boken og har startet på Marekors av Jo Næsbø

Den boka er så fin. Jeg er litt forelska i Harry Hole.

Eria er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.