|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ekvilist
|
![]() Bøker lest i 2009Skal vi ha en tråd hvor vi ramser opp bøkene vi leser, og eventuelt anmelder litt underveis? Jeg foreslår at vi kopierer vårt forrige innlegg, og legger til ny bok for hver nye bok.
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Bøker lest i 2009Jeg er med!
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Gunnar Staalesen: Kalde hjerter (krim)(veldig klassisk Varg Veum-bok - fin for å få opp leselysten, men lite nytt under solen. Terningkast 4.)
Sist redigert av Bluen : 13-01-09 kl 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker lest i 2009Henger meg på |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Bøker lest i 2009Jeg er med. Sist redigert av Kaija : 10-05-09 kl 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker lest i 2009Jan Mehlum: Det ingen vet
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15 Sist redigert av Manga : 13-01-09 kl 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Trøtt
|
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Selma Lønning Aarø: En rekke avbrutte forsøk. Morsom oppvekstroman for oss som vokste opp på 80-tallet. Kanskje ikke helt slik min egen ungdomstid var, men jeg humret meg gjennom den. Liker måten Aarø skriver på.
2006 - 2012 - 2012 Sist redigert av Palmen : 13-01-09 kl 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker lest i 2009Kanskje ikke lov å skrive kommentarer her? Men kan det være greit å skrive litt om hva man syns om bøkene og om de anbefales eller ikke? Da er det lettere å vurdere om man skal bry seg om å lese eller ikke! Bare en tanke.
![]() |
#10 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Bøker lest i 2009
Folk får organisere dette som de vil, men jeg tenker at det er fint om de som har lyst skriver et par ord eller mange om boka de har lagt inn når de "melder inn" en ny bok på lista. Eventuelt slik Elinblu gjør med en spoiler for hver bok, eller uten spoiler hvis man ikke avslører mer enn potensielle lesere vil vite.
![]() |
#11 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Ken Follet World without End. Jeg elsket Pillars of the Earth i hine hårde dager, og gledet meg til denne. Litt nedsig, litt stereotype figurer, men jeg var opptatt av historien.
Sist redigert av nolo : 08-01-09 kl 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Bøker lest i 2009Jeg synes det er kjempefint om folk skriver litt om hva de synes om bøkene de leser/har lest.
![]() |
#13 |
kamerat
|
![]() Sv: Bøker lest i 2009Med kommentarer, selvsagt! Det er jo det som er gøy!
![]() |
#14 |
Borte
|
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Victoria Hislop: Øya
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 12-01-09 kl 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Bøker lest i 20091. A sword from red ice (fantasy) J.V. Jones. Lenge etterlengtet del 3 i serien "Sword of shadows". |
![]() |
![]() |
#16 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker lest i 2009Da har jeg akkurat startet på Alkymistens datter av Katharine McMahon, er bare på side 80, men den ser grei ut. Kanskje litt "kaldt" språk, har ikke fått noe innlevelse ennå.
![]() |
#17 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Abid Raja: Talsmann
![]() |
#19 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Bøker lest i 2009Nyttårsfortsettet mitt er å lese minimum en bok i måneden, etter å ha lest bare en bok i hele 2008.
I have learned that to be with those I like is enough. Sist redigert av Martis : 09-04-09 kl 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bøker lest i 20091. Khaled Hosseini: Tusen Strålende Soler (utrolig sterk og gripende. Jeg sippa. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|