|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
|
![]() Korleis få vatn til å smake godt?Eg har lyst til å bli flinkare til å drikke vatn. Men eg hater det igrunn. Synes berre det smaker jern. Får ekkel smak i munnen. Vatn som er tilsatt sitron smaker ikkje godt. Grøss.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?Jeg syns vann er godt, så jeg ville jo sett på all mulig tilsetninger som forringelse av vannet.
![]() |
#4 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?Noen skiver med agurk i vannet, er veldig godt.
![]() |
![]() |
#5 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?Sett mugge i kjøleskapet så det alltid er iskaldt, og prøv deg frem med tilsetninger. Jeg synes det er godt med skiver av sitron eller lime (evt. dråpe fra flaske), appelsin, grapefrukt, jordbær, melon eller agurk.
![]() |
#6 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?Om du liker mynte, går det kanskje an å koke svak, svak te av tørket mynte og oppbevare i kjøleskap? Så unngår du problematikken med den ferske planta (og slipper å vanne
![]() |
#7 |
Unik
|
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?I sommer lagde eg masse mynte iste. Godt, men eg fekk noia då eg oppdaga alle dei ekstra proteinane. *pyse*
![]() |
#9 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?Det går seg til. Det er ei vanesak. Det er viktig å begynne med eitt og anna glas og så utvide til å bli stadig meir. Eg synest alltid det første store glaset med vatn om morgonen smakar grusomt, men det går seg til utover dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?Jeg kjøpte meg en vannkaraffel sist sommer, fra Eva Solo. Den er helt tett, og kan stå i kjøleskapet uten at vannet blir smakende kjøleskap. Så, nå har jeg alltid iskaldt vann stående tilgjengelig, og drikker det stort sett til alle måltider. Er blitt avhengig. T.o.m. storesøster vil helst ha vann nå.
![]() |
#11 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?Eg gløymte å skrive at eg etter kvart har vorte så gled i vatn at eg drikk det til alle måltid. Eg drikk nesten ingenting anna enn vatn (og vin |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Unik
|
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?Får satse på at det går seg til då. Er jo innmari praktisk og sunt dersom eg kunne levd på vatn. ( kjøpevatn kan eg merkelig nok klare, det er det frå springen eg reagerer slik på )
![]() |
#13 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?
Har du prøvd å fylle springvatn i kjøpevatnflasker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?Nå kunne jeg ødelagt alt for deg og fortalt noen saftige historier, men jeg skal la være og heller fortelle at vann smaker ulikt alt etter hvor det tappes. Det krever litt tilvenning til smaken, men etter noen uker så går det bedre. Pass også på å skylle ut det første som kommer og har stått i rørene, det smaker gjerne jern ja, vent på friskt, kaldt og spruddlende springvann. namnam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?Det er ein del som likar å ha agurk i vatnet, forresten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?jeg har vann på imsdal flaske. hjemme(når jeg jobber med skolearb) og på jobb. enklere å drikke av en glass
![]() |
#17 |
Unik
|
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?
Du skal ikkje komme med nokre historier nei. Eg prøver å vera flink her og bli litt sunnare. Trenger ikkje skrekk historier. Då ryker vatn planane mine rett ut
![]() |
#18 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?Jeg likte ikke vann før, syns ikke det var noe godt i det hele tatt
![]() |
#19 |
intro
|
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?Har du prøvd å koke vannet og så sette det i kjøleskapet?
![]() |
![]() |
#20 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Korleis få vatn til å smake godt ?Egentlig så er det nok like greit å gjøre vannet til vin.
![]() |
![]() |
|
|