|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Av alle sanger å få dilla på...Oi, nå trodde jeg nesten det var sangen om Kabelsatan. *puuuuh*
![]() |
#6 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Av alle sanger å få dilla på...Du har min medfølelse.
![]() |
#7 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Av alle sanger å få dilla på...Med fare for at jeg synger den helt feil:
![]() |
#12 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Av alle sanger å få dilla på...Mens jeg er heldig nok til å ha fått "Livin' on a prayer" på hjernen. Og jeg som er så glad i Bon Jovi! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Av alle sanger å få dilla på ...Jeg vil bare nevne at jeg gikk en hel sommer og nynnet friskt på I`m a Barbie Girl....
![]() |
#16 |
Audacious
|
![]() Sv: Av alle sanger å få dilla på ...Jeg kan godt overta Superhero hvis noen andre kan begynne å synge
![]() |
#19 |
Tøff
|
![]() Sv: Av alle sanger å få dilla på ...Han rare jeg deler postkasse med synger stadig på "Schna, schna, schnappi". Jeg har mine grunner til å tro at det kan være for å irritere meg, men jeg er ikke heeelt sikker.
![]() |
|
|