Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du nå?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-09, 16:35   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Hva gjør du nå?

Jeg KJEDER meg.
Gubben må jobbe overtid, de to store ungene er hos faren og jeg og mini er hjemme alene.
Dessuten er jeg på slankern og kan ikke trøstespise.

For lillemann er det kvelden og det er kjedelig, humøret hans er ikke supert for å si det sånn.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 16:39   #2
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du nå?

Venter på å lage middag.. Men først skal vi svømme, og jeg er sulten nuh, og vil helst ha middag...
Også må vi lufte hund.

Gammel 08-01-09, 16:40   #3
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sitter og spiser tomatsuppe, foran PC'n. De store er ferdige, og sysler rundt meg, minstemann er nettopp lagt for å ta en dupp.

Mannen er i banken for å gjøre om lånene.

Snart skal vi i 11-årsdag.

Gammel 08-01-09, 16:42   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Slapper av, mens ungane farter litt rundt meg. Mannen er snart på vei heim. Det skal bli litt godt når han kjem heim i dag kjenner eg.

Gammel 08-01-09, 16:43   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prøver å tenke på at jeg ikke må tenke på så mye?

Altså. Jeg tenker at nå burde jeg kommet skikkelig i gang med trening. Nå burde jeg ha fokus på sunn mat og slanking. Jeg burde lagt sammen klær, og jeg burde ha vasket hus...

Og jeg har hodepine. Høye skuldre og en stor bekymringsrynke i panna. Jeg er sur på meg selv som ikke klarer skjønne at nå er ikke slike ting så farlige, nå er det familie som gjelder. En pappa som skal bli frisk. En mamma som klarer komme seg igjennom det hun frykter.

Ellers må jeg gå ned og se om soddet er varmt nå..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 16:46   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Lager middag og sitter her...

Gammel 08-01-09, 16:48   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sittet og zippet store filer og surfet på FP mellom slagene. Nå skal jeg logge av og ta bussen hjem. På bussen skal jeg sove! Aaah ....

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 16:49   #8
Trixie

Trixie sin avatar

Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Middag er greia altså.
Jeg gidder ikke spise før gubben kommer hjem sent ikveld en gang tror jeg.

Burde definitivt brettet klær da, og vasket gulvene oppe, men lillemann ligger ikke alene mer enn 2 mintter så det blir nok en annen dag.

Det er nok mye enn burde gjort.

Jeg har brukt pernger idag da.

Gammel 08-01-09, 16:49   #9
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Prøver å tenke på at jeg ikke må tenke på så mye?

Altså. Jeg tenker at nå burde jeg kommet skikkelig i gang med trening. Nå burde jeg ha fokus på sunn mat og slanking. Jeg burde lagt sammen klær, og jeg burde ha vasket hus...

Og jeg har hodepine. Høye skuldre og en stor bekymringsrynke i panna. Jeg er sur på meg selv som ikke klarer skjønne at nå er ikke slike ting så farlige, nå er det familie som gjelder. En pappa som skal bli frisk. En mamma som klarer komme seg igjennom det hun frykter.

Ellers må jeg gå ned og se om soddet er varmt nå..

Gammel 08-01-09, 16:51   #10
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg venter på at toasten min skal bli ferdig. Orker ikke lage middag i dag.
Jeg er innmari sliten. Det verker i nakken og hodepinen var på plass ved lunsjtider. Jadda. Men ellers har jeg det bra.

Guniss:

Gammel 08-01-09, 16:54   #11
Trixie

Trixie sin avatar

Standard

guniss:

Gammel 08-01-09, 16:57   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er mørbanka. Tryna på glattisen på vei til bilen i dag morges og slo meg i skuldera. Har vært hos fysioterapeut med skrotten (fast hver tors) og er ødelagt. Nakken er stiv og jeg er sulten og på slankeren. I morgen er det fri og alt er mye bedre. *trøster seg selv*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 16:59   #13
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Akkurat spist middag.Har hengt opp nye gardiner på soverommene og driver nå med et skikkellig ryddesjau på ungenes rom.

Gammel 08-01-09, 16:59   #14
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Venter på min datter skal komme hjem fra bestemor, så vi kan lage middag, jeg er kjempe sulten

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 17:21   #15
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har spist oppvarmede middagsrester. Kom sent hjem fra jobb og de andre hadde spist før meg. Har akkurat fått sendt eldstejenta av gårde til korpsøving og minstemor sitter ved siden av meg og lager perlesmykker

Jeg burde dratt på trening på Elixia, men etter ei uke med snøvær så striregner det nå og veiene er speilblanke så det blir ingen bilkjøring på meg i dag. Gikk først til skolen med minstemor og så til jobb i dag tidlig, tilsammen 1 time og 20 minutter i snø og slaps. Det får holde som dagens trim

Gammel 08-01-09, 17:32   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Surfer vel. Ungene ser på tv og vi har spist middag og gjort lekser. Mannen jobber overtid - vi ser ham til påske tenker jeg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 17:32   #17
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

mann har varetelling nå etter a kontoret er stengt så er jeg og ungene som er hjemme. egentlig har turbo judo men han vil ikke være der 1 time alene og jeg gidder ikke sitte på gangen med snoopy. hun blir lei og vill og dritt.
Med at mamma og pappa er så egoistiske å drar bort på ferie i 6 uker midt i skoleåret mitt så må vi vel bare være hjemme i dag. Snør noe inn i f ute og .og mann var så "grei" at han tok min bil i dag så jeg sitter her med lillebilen som er nedsnødd

:hæppyhæppy:

Gammel 08-01-09, 17:33   #18
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg surfer og spiser baguett med tomat og hvitost.Snuppa og mannen hadde spist pizza, mellombror er i bursdag på Peppes.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 17:37   #19
Skvetten
Passiv

Standard

Surfer og skal snart gjøre meg klar til en tur i regnet.

Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 17:39   #20
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Spiser grønnsaker med dip og prøver å finne ut av min nye nokia-telefon min mann har kjøpt til meg i dag Har det veldig fint med andre ord

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.