|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
Se resultatene: Gaza | |||
Ja, jeg holder meg oppdatert og har sterke meninger om situasjonen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 39,37% |
Nja, jeg får med meg litt her og litt der, men synes det er vanskelig å ta stilling |
60 | 47,24% |
Jeg har egentlig ikke fått med meg noe særlig om det som skjer |
12 | 9,45% |
Jeg er informert, men bryr meg lite |
1 | 0,79% |
Jeg blir ![]() |
7 | 5,51% |
Hæ? Idiotisk poll |
4 | 3,15% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Er du oppdatert på - og engasjert i - situasjonen i Gaza?Holder du deg oppdatert?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?Får med meg det som skjer, ja...
![]() |
#3 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?Vet ikke helt hva jeg skal stemme. Jeg kan ikke så mye, fått med meg litt her og der - men tar allikevel stilling til saken.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?Merkelig poll. |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?
Selv om du ikke står på barrikadene, så kan du jo ha sterke meninger.
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?Jeg ligger et sted mellom alternativ en og to.
![]() |
#9 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?Eg er nokonlunde oppdatert og har forholdsvis sterke meiningar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?Vi får Petter Eide til skolen om en ukes tid, så jeg håper han kan gi noen innblikk i situasjonen, selv om han strengt tatt er tilstede for å snakke om utviklingsarbeid i Afrika.
![]() |
#11 |
godt brukt
|
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?Følger med og får med meg mye. Men orker ikke åpne nyhetene på nettavisens nyheter i frykt for grusomme bilder må jeg innrømme. Men jeg hører mye på radio (p1-p2 i bilen) og tv om kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?Jeg holder meg relativt oppdatert på det nye som skjer og har ganske klare sympatier med palestinerne, men vet dessverre alt for lite om historien. Derfor syns jeg det var spennende å følge med i Gaza-tråden her inne for å bli litt mer opplyst.
![]() |
#13 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?Syns forresten det er vanskelig å svare på pollen. Jeg er et sted mellom alternativ en og alternativ to.
![]() |
#14 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?I Gaza er jeg ikke så kjempe-interessert. Jeg er mer interessert i hele Israel/palestinerne-problematikken. Jeg forvillet meg inn på midt-østen-debatten på dagbladet for en del år siden pog ble forferdet over de sterke meningene der inne. Det gjorde at jeg satte meg inn i en del ting om konflikten, for jeg ble jo provosert nok til å hive meg med. Sist redigert av bønna : 08-01-09 kl 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?Det er vanskelig å ta stilling. It takes two to tango.
![]() |
#16 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?Jeg har sterke meninger, klarer ikke å holde meg tilstrekkelig oppdatert.
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?Jeg er en smule allergisk mot nyheter og får stort sett ikke med meg noenting...
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?Fikk ikke til å svare helt. Jeg følger jo normalt mye med og har sterke og klare meninger om saken. - men engasjerer meg ikke sånn aktivt.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?Det er vanskelig å holde seg fullstendig oppdatert. Israel angriper Gaza fordi Hamas har skutt raketter inn i Israel. Hamas skyter raketter inn i Israel fordi de mener Israel ikke overholder sine forpliktelser i henhold til våpenhvilen. Israel overholder ikke sine forplikelser i henhold til våpenhvilen fordi de mener Hamas ikke overholder sine forpliktelser. Slik kan fortsette til man ender opp sammen med Moses, der han på toppen av fjellet skuer utover Det lovede land. Eller forresten, det bodde vel noen der allerede den gang, så vi må nok enda lenger tilbake i tid. |
![]() |
![]() |
#20 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er du oppdatert på - og engasjert i situasjonen i Gaza?Ikke helt oppdatert, men følger med. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|