|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() JapanVi har bestemt oss for å reise til Japan i 2010, mannen min, eldstesønnen min (som da er 16) og jeg. Sønnen min er veldig opphengt i alt japansk og går blant annet på japanskkurs, så vi gir han denne reisen i konfirmasjonsgave. Han skal få bestemme det meste av opplegget, og jeg regner med at han kun ønsker å være i Tokyo. Rettelse: Han vil til Kyoto også, for der er visst hovedkvarteret til Nintendo.
En stor og en liten (94 og 02) Ikke la det aller beste bli det godes fiende Sist redigert av Divine : 18-01-09 kl 23:08. Årsak: Kyoto også, visstnok ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: JapanJeg har vært i TOkyo om våren og om høsten, og da har det vært godt og varmt. I september var det nesten på grensen av for varmt. Jeg tror det er best å styre unna sommersesongen. Februar-april er nok den beste sesongen, og da kan man få med seg fruktblomstringen, som er en stor attraksjon.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: JapanJeg har også vært i Japan. Det er helt fantastisk land som er veldig anderledes enn Norge, virkelig veldig anderledes.
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: JapanJeg har bare vært i Kyotodistriktet, og det anbefales varmt. |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: JapanJeg fikk masse tips i denne tråden for ett år siden!
![]() |
|
|