|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Er du og din utvalgte like av utseende?Svigermor har uttalt flere ganger at det er likhetstrekk mellom min mann og meg, og jeg har flere ganger sett andre par som er veldig like.
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Ligner overhodet ikke. Mannen min veier halvparten av det jeg gjør, han har brune øyne, mens jeg har blå, vi har ingen like trekk i det hele tatt.
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Ja, de var like, de så mer ut som søsken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei, det er vi ikke. Jeg er forholdsvis lys, han er helt mørk (svart hår og skjegg). Ungene er mest like meg av farger, men ansiktet på begge to er veldig like min manns. Minsten er omtrent identisk med faren, bortsett fra at han er veldig lys.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei overhodet ikke. Vi har vel omtrent samme øyenfarge. Jeg er høyere enn ham, veier mer, har bredere kroppsbygning, annen hårfarge og mye mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?
![]() |
#8 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Litt.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Næsj, mannen min er mørk og pen, jeg er kommuneblond og alminnelig. Mao: Jeg har giftet meg over min stand utseendemessig.
![]() |
![]() |
#12 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei, slett ikke. Mannen er lang og smal, jeg har kraftige hofter og skuldre. Han er mørk og brunøyd, jeg er blond og blåøyd. Ikke har vi like trekk heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei det er vi ikke, heldigvis. Jeg er ikke min type.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Tja, kanskje litt, eller nei. Han er definitivt langt penere enn meg. |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei, men jeg har hørt at vi passer sammen utseendemessig selv om vi ikke er like. Kanskje litt samme type.
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Vi ligner ikke direkte, men begge er forholdsvis høye med noenlunde lik kroppsbygning. Vi har begge store, blå øyne, men hans er penere og mer iøyefallende. Har aldri fått kommentarer på likhet, men ungene våre er visst dønn lik oss begge uten at vi ser det selv.
![]() |
#19 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Aldeles ikke.
![]() |
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Alle sier jo at ungene ligner oss begge. Så jeg antar at det må være en viss likhet selv om vi ikke ser den.
![]() |
![]() |
|
|