|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Silikonlist til benkeplate, hvor finner jeg det?Tittel sier alt. Jeg har lagt ny benkeplate med ujevn vegg bak. Dette har resultert i sprekk mellom benkeplate og vegg på alt fra 1mm til 5mm. Å tette med ren silikon ble ikke så fint som jeg trodde. Prøver å finne hvor de selger silikonlister til dette formålet men kommer opp blank..noen som vet om noen butikker/kjeder i Oslo-området?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Silikonlist til benkeplate, hvor finner jeg det?Kan du bruke noe sånt?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Silikonlist til benkeplate, hvor finner jeg det?Silikon på tube er også bra...
![]() |
#4 |
Pulled back in
![]() Sv: Silikonlist til benkeplate, hvor finner jeg det?Takker Gerbera, skal sjekke det ut.
![]() |
#5 |
Pulled back in
![]() Sv: Silikonlist til benkeplate, hvor finner jeg det?Bumper litt i denne jeg. Den silikonlisten det var peker til lenger opp her er ikke til benkeplate til kjøkken. Noen andre som vet hvor jeg finner sånt, eventuelt hva jeg skal gjøre for å få glippen mellom vegg og benkeplate til å "forsvinne"?
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Silikonlist til benkeplate, hvor finner jeg det?Vi hadde litt samme problem, men tettet med hvit silikon. Vi fant noen små firmanter med ulik avrunding i hjørnet som man kunne dra over, og resultatet ble mye jevnere enn hvis man gjør det med fingeren. Har også sett en buet metall-list man kan feste med silikon og skruer for å få en pen overgang.
![]() |
#7 |
Pulled back in
![]() Sv: Silikonlist til benkeplate, hvor finner jeg det?Firmanter? Hva er det?
![]() |
#9 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Silikonlist til benkeplate, hvor finner jeg det?Få en som kan gjøre til å legge silikon for deg. Det er stor forskjell(far er rørlegger og det er stor forskjell på ham og meg:rulle
![]() |
#10 |
Pulled back in
![]() Sv: Silikonlist til benkeplate, hvor finner jeg det?Kantlist ja...det er vel ikke for sent siden plata allerede er på plass?
![]() |
|
|