|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Buenos AiresJeg har ikke vært i Buenos Aires, men hvis dere har tenkt dere til Argentina så vil jeg anbefale ett sted som er det vakreste stedet jeg vet om (vakreste jeg har sett så langt i livet). Det er Iguassu-fossene. Det er mellom 60-80 mil unna Buenos Aires kan jeg tenke meg, men det går fly dit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Trøtt
|
![]() Sv: Buenos AiresHar fremdeles råtten PC men skal prove meg.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Buenos AiresTakk for svar! Når vi bor i Miami så kommer mannen å jobbe en hel del i Buenos Aires og da tror jeg at jeg og Herremannen kommer å reise dit for å få oppleve den byen. Jeg har hørt mye positivt om den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Buenos AiresJeg bodde i Buenos Aires i 3 år, men det er veldig lenge siden (Falklands-krigen), så kunnskapen min er nok utdatert. Jeg ble veldig glad i byen. Den er vakker og europeisk. Da jeg bodde der fantes det en fornøyelespark som het Luna Park ikke langt unna leiligheten vår, og vi (jeg var tenåring) bodde der omtrent om vinteren - det var kaldt men gøy. Vi var også mye på Jardin Zoológico - dyrehagen. Veldig spesielt med isbjørner i 36 grader. For barn kan jeg også anbefale besøk til en isbar. Den italienske iskremen i Oslo blekner når jeg husker tilbake til den deilige isen i Buenos Aires. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|