|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Opptøyene i Oslo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Opptøyene i OsloNei, absolutt ikke. Snakk om å ødelegge en god sak. Vi var utenfor Stortinget i dag, men gikk hjem rett etter det. Ble lei meg og sint da jeg hørte om opptøyene etterpå.
![]() |
#5 |
Gangster girl
![]() Sv: Opptøyene i OsloDet er jo snakk om endel unge mennesker dette her, 13-14 åringen. Det er litt skremmende synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Opptøyene i OsloJeg synes det er tåpelig og idiotisk. Og som HI nevner er det mange unge som er med i kampene. Det høres ut for meg som det er folk som er ute etter å lage kvalme, ikke vise sin frustrasjon for det som skjer i Gaza. Det hjelper ikke Gaza at det knuses ruter i Oslo.
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Opptøyene i OsloSelvsagt støtter jeg ikke opptøyene. Jeg støtter lovlige demonstrasjoner, gjennomført på fredelig vis. Jeg støtter demonstrasjonene for Gaza, og selv om jeg personlig er veldig i mot hva staten Israel gjør mot det palestinske folket nå, så støtter jeg Israel sine venner i deres rett til å ytre sine meninger. Demokrati virker begge veier, på godt og vondt.
![]() |
#8 |
Gangster girl
![]() Sv: Opptøyene i Oslo
Sikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tøff
|
![]() Sv: Opptøyene i OsloJeg fikk med meg på nyhetene at det var spredd en sms som sa at alt McDonalds tjente i dag skulle gå til å støtte Israel. Resultatet er at fler av McDonalds lokaler i Oslo sentrum er ramponert.
![]() |
#10 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Opptøyene i Oslohttp://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=550103
![]() |
#11 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Opptøyene i OsloSyns det er helt tragisk. Ser på nettavisene at fokuset nå ligger fullt og helt på bråket i Oslo. nesten ingenting om hva som er situasjonen der krigen er i full gang. Så i stedet for å få mer innsikt i sakens faktum får vi nå bare sinne over uvitende ungdommers handlinger i Norges hovedstad... Hva er vitsen?
![]() |
#14 |
Tøff
|
![]() Sv: Opptøyene i Oslo
Tror på og tror på. Det kom vel som en beleilig unnskyldning for å være "rettferdig og sint ung pøbel".
![]() |
#16 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Opptøyene i OsloHadde du ventet at noen her skulle støtte opptøyene?
![]() |
![]() |
#18 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Opptøyene i OsloNei, støtter de ikke og mener at de bare ødelegger både for de det gjelder og de som blir skadelidende etter hærverket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Opptøyene i OsloNei,selvfølgelig støtter jeg ikke opptøyene.
![]() |
#20 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Opptøyene i OsloJeg er for demostrasjoner, men støtter absolutt ikke opptøyene. Demostrantene som gjør dette irriterer meg grenseløst, de ødelegger sånn for seg selv og saken de kjemper for. Det verste er vel at de fleste bråkmakerene ikke en gang vet hva de bråker for. De er kun med for å lage opptøyer.
![]() |
![]() |
|
|