Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke barnevogner beholder vi?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Hvilken må ut?
Babyjogger City Classic 8 15,38%
Peg Perego Pliko P3 24 46,15%
Joggevognen 37 71,15%
Jeg har en bedre løsning, du bør... 1 1,92%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 52. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-09, 18:45   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Rødme

Hvilke barnevogner beholder vi?

Har:

Nyervervet Simo Urban Kombi

Babyjogger City Classic

Peg Perego Pliko P3

En superenkel joggevogn ala dette (har lånt bilde av deg Pelen, håper det går bra)

Til og med jeg skjønner at ungen ikke trenger alle disse vognene, men nå er utfordringen hvordan bruk jeg skal tilegne de forskjellige? Én må ut.

Mannen er ikke og har aldri vært helt fortrolig med Babyjoggeren, til min store fortvilelse, så planen var opprinnelig å ha Simoen som sovevogn i barnehagen og så bruke joggevognen til og fra barnehagen.

Peg Peregoen har vi brukt som reisetrille, og reservetrille hos svigermor. Nå er knerten blitt så lang at jeg synes ikke han sover så bra i den lenger (han sover fortsatt 2 timer hver dag). Derfor tenkte jeg kanskje å selge den i stedet? Dette er kanskje likevel dumt da dette er vår eneste lille trille.

Kunne eventuelt solgt joggevognen og reisetrilla, så vi står igjen bare med Babyjoggeren og Simoen? Eneste jeg tenker er at det kan bli litt smør på flesk?

For et idiotisk luksusproblem, egentlig.

Hva synes dere? Kom gjerne med forslag på hva du ville gjort. Har prøvd å lage en slags poll.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 18:57   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke barnevogner beholder vi?

Ser at trådtittel og polltittel ble motstridene. Men jeg spør altså om hvilke/hvilken vi skal selge.

minibolle mai 2012
Gammel 14-01-09, 18:58   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

simo i bhg og joggevogn med svinghjul hjemme

Gammel 14-01-09, 19:01   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilke barnevogner beholder vi?

Oj, ja, da stemte jeg feil. Jeg så på tittelen, ikke pollspm.
Men, simo i bhg. og babyjogger hjemme.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 19:02   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Re: Sv: Hvilke barnevogner beholder vi?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Oj, ja, da stemte jeg feil. Jeg så på tittelen, ikke pollspm.
.

samme gjore jeg. for jeg stemte joggeren

Gammel 14-01-09, 19:08   #6
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Jeg ville hatt Simo i bhg og Babyjogger eller den enkle joggevognen hjemme (hvis det er sånn at du trenger en ordentlig joggevogn)

Gammel 14-01-09, 19:14   #7
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville uten tvil hatt Simo`en i barnehagen, da det er en super sovevogn.
Plikoen er en herlig vogn til reiser m.m, men tror jeg ville hatt en av joggevognene hjemme.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 19:15   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Babyjogger til turbruk hjemme, simo sovevogn i barnehagen, paraplytrille til reisetrille. Ergo den joggevognen uten dreibart hjul må ut.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 19:16   #9
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enig med de andre. Behold simo og joggevogn.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 19:26   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Ok, skjønner at Simoen er knall å ha som sovevogn. Det eneste som kanskje blir teit hvis vi beholder Babyjoggeren (den røde med svinghjul) er at den har nesten like god liggedel. Men mannen liker jo ikke den, så kanskje den må ut, sammen med Peg Peregoen?

minibolle mai 2012
Gammel 14-01-09, 20:59   #11
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville gjort som du tenker... simo i bhg og babyjogger hjemme.

Gammel 14-01-09, 21:01   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pliko og cityclassic.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 21:03   #13
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Selg hele røkla, og kjøp deg en OTH.

:OTH-fanatiker:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 21:16   #14
Left
Passiv

Standard

Du beholder selvsagt BJC, Simo i barnehagen, og kvitter deg med resten.

Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 21:17   #15
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Behold 1 eller nummer 2 selg resten

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 21:17   #16
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ok, skjønner at Simoen er knall å ha som sovevogn. Det eneste som kanskje blir teit hvis vi beholder Babyjoggeren (den røde med svinghjul) er at den har nesten like god liggedel. Men mannen liker jo ikke den, så kanskje den må ut, sammen med Peg Peregoen?

'
Går det an å ikke like BJC? Hva er det han ikke liker med den da?

Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 21:19   #17
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde beholdt Simoen og Babyjoggeren, solgt de to andre. Babyjoggeren kan vel brukes som reisetrille og ekstravogn også, ved behov?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 21:21   #18
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Hvor mye triller mannen? Her i huset har ikke hans mening så mye å si...

Jeg ville hatt Simoen i bhg, og en tre-hjuling med svingbart forhjul hjemme.

Gammel 14-01-09, 21:45   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Han triller til/fra barnehagen annenhver gang, så stemmen hans må nok telle.

Han synes Easywalkeren vi hadde før BjC var bedre å trille, men jeg mistenker at vi har fått en mandagsvogn, så jeg har levert den inn til sjekk nå.

Mannen ville IKKE selge Peg Peregoen, for den synes han er knall som reisetrille, og han vil beholde den til nestemann.

Jaja, nå ser det mest ut som at joggevognen eller BjC ryker. Får se om de får fiksa den først.

minibolle mai 2012
Gammel 14-01-09, 22:14   #20
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Selg hele røkla, og kjøp deg en OTH.

:OTH-fanatiker:

Tenke det samme

Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.