|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
1-åring og 3,5-åring i syden. En eller to vogner?Vi skal til syden i påska. Så lurer vi på - tar man med vogn til 3,5 åringen (en bedagelig anlagt tass) - tenker spesielt på soving om vi skal ut om kvelden og sånn
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: 1-åring og 3,5-åring i syden. En eller to vogner?Jeg ville tatt en vogn og en bæredings, og så latt ungene bytte på å ha vogna. Men det kommer jo an på hvordan dere skal reise og bo og hvor mange ledd vognene må gjennom. Det synes jeg OTH/reisetrille-spørsmålet gjør også. Carenaen er vond å trille, men om den først og fremst er til soving, funker den jo helt greit.
|
|
|
#4 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 1-åring og 3,5-åring i syden. En eller to vogner?Vi hadde med zapp til A da han var 3,5. Var absolutt verdt det. Godt for han å sitte i trille når vi var ute å trillet i byen hver kveld. Sent ble det også ofte.
|
|
|
|
#5 |
|
superbruker
|
Sv: 1-åring og 3,5-åring i syden. En eller to vogner?Jeg ville helt klart tatt med to vogner. Ungene blir utrolig slitne av å være på stranden og man har som regel en del med seg. På kvelden er det utrolig godt å ha med en vogn til være også.
|
|
|
#7 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 1-åring og 3,5-åring i syden. En eller to vogner?En vogn og en bæredings ja.
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: 1-åring og 3,5-åring i syden. En eller to vogner?Ville tatt med en vogn og en trille! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
villende
|
Sv: 1-åring og 3,5-åring i syden. En eller to vogner?Vogn og bæredings. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
villende
|
Sv: 1-åring og 3,5-åring i syden. En eller to vogner?Nå må jeg legge til at Snupp er en sprek fyr. Vi har dobbeltvogn, men jeg bruker den nesten ikke lenger, da han foretrekker å gå selv. (Han er visstnok også den som leder an på turer i barnehagen, så det er mulig at min situasjon ikke er helt sammenlignbar med deres.) Vi skal bare ha med oss Ergoselen og én vogn, og da TFKen, når vi skal ut og reise. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 1-åring og 3,5-åring i syden. En eller to vogner?To vogner (vogn og trille) selvfølgelig, eller tvillingvogn. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: 1-åring og 3,5-åring i syden. En eller to vogner?Nå har jeg snakket med de vi skal reise med. Storebrors jevngamle søskenbarn skal ha med vogn, så da må vil vel ha med begge to vi også, ellers blir det vel bare pes.
|
![]() |
|
|