Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Årets ferie...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-09, 07:09   #1
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Årets ferie...

Jeg har lett for å lage for mange planer om sommeren, så jeg trenger litt hjelp til å samle tankene før jeg legger forslaget fram for mannen

Vi tar nattoget til Oslo slik at vi ankommer lørdagsmorgen (ingen av barna har tatt toget før, men ser for meg at det er bedre enn bil, vi blir å ha sovekupè), der leier vi en leilighet i 10 dager. Så blir det en tur med DFDS til København, med overnatting på båten blir det 5 overnattinger tilsammen. Vi ankommer Oslo 09.30 lørdagen og tar toget hjem kl 11.11, så er vi framme 19.30. Alternativt kan vi overnatte i Oslo et par dager til før vi reiser hjem med toget.
Hvis vi reiser hjem på lørdagen kunne jeg tenkt meg å være hjemme et par dager før vi kjører ned til Kr.sand. Der tenkte jeg å overnatte 2 netter på hotell slik at vi får besøke dyreparken.

Det blir jammen meg ingen billig tur (ca 30 000 for alt), er det verdt det, eller er det bedre å bare ta en tur til syden i 14 dager??

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.