|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Bør DM kjøpe seg blomster? | |||
Nei, hun bør holde seg til grønne planter |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 22,58% |
Ja, det er så enkelt så, det er bare å kjøpe ... (skriv i tråden, og husk bruksanvisning! ![]() |
15 | 24,19% |
DM bør kjøpe seg plastplanter for det er jo så uharry (kult ord hva? ![]() |
3 | 4,84% |
DM trenger ikke blomster, hun er en blåmst i seg selv ![]() |
43 | 69,35% |
Dustepoll / Har ingen mening om dette |
2 | 3,23% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Blomster for dummies? (Med kul poll altså)Jeg har vokst opp med grønne planter, og jeg har utstyrt meg selv med grønne planter hele mitt liv, og vennene mine kommer med "planter som er umulig å drepe".
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Blomster for dummies?Her kan knskje jeg lære noe også. Jeg synes det er fint med grønne planter, men her hos meg får de dessverre et kort liv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Live and let live
|
![]() Sv: Blomster for dummies?Jeg har et penge-tre (sukulent) og en palme (trenger sikkert lite vann den også,
![]() |
#5 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blomster for dummies?Jeg har brune fingre, så her er det lite hjelp å hente. Generelt liker jeg best orkideer og til nød helt grønne planter.
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blomster for dummies?Fredsliljer tåler det meste. Jeg bare vanner min når den henger med bladene. Den blomstrer året rundt.
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: Blomster for dummies?
Kaster planter har jeg aldri hjerte til. Da må de drepes ved et uhell først. Og hvem skulle trodd at orkideer skulle være så greie hva? Jeg trodde de var skikkelig kompliserte. Skinnet bedrar.
![]() |
#9 |
Einsam
|
![]() Sv: Blomster for dummies?
Fredsliljer overlever uansett. Vi fikk en normalt stor da eldste ble født for snart 7 år siden, og den lever enda. Den er blitt oppdelt og pottet om mange ganger, og mine venner lurer stadig på hva slags opphav dette vindunderet har |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blomster for dummies? (Med kul poll altså)Plast- eller silkeblomster.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Blomster for dummies? (Med kul poll altså)Åh - du mente blomster? Jeg tenker grønneplanter=blomster jeg - det finnes ikke noe som blomstrer i nærheten av meg. Bortsett fra menn da. :skryter på meg: |
![]() |
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Blomster for dummies? (Med kul poll altså)Jeg er veldig glad i azaleaer og så lenge de får et skikkelig bad, en gang i uka om vinteren og to-tre ganger i uka om sommeren blomstrer de om igjen og om igjen. Finnes i mange farger gjør de også.
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Blomster for dummies? (Med kul poll altså)
![]() |
#14 |
Live and let live
|
Eh, mener du å si at den ikke skal visne nå etter jul?
![]() |
#15 |
Live and let live
|
![]() Sv: Blomster for dummies? (Med kul poll altså)Så-så min lille søte frukt!
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Blomster for dummies? (Med kul poll altså)Fredsliljer er umulig å ta livet av, de sier fort i fra og legger seg flate utover gulvet, og da er det bare å vanne, så blir de fine igjen. Ildtopper, eller Kalanchoe(?) er også rimelig idiotsikre. Og billige. Krysanthemum er også enkel, og billig. Det fine med billige greier er at det ikke er så kjipt å hive de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Blomster for dummies? (Med kul poll altså)Har du spist sitron? |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
Ikke noe prob å drepe fredsliljer. Er bare å ignorere at de maser det. :erfart mange ganger: |
![]() |
![]() |
#20 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Blomster for dummies? (Med kul poll altså)DM skal skaffe seg geranier. Fine røde blomster, tåler mye, men må holdes litt fuktig hele tiden. Og så er bladene ganske dekorative i seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|