|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Aerocchinoen min renner over!Min splitter nye aerocchino renner over hver gang jeg bruker den.
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Aerocchinoen min renner over!Du har skjønt at det nederste maxmerket er for bruk når du skal ha steamet melk og at du da må bruke den største vispen, det øverste er for varmet melk og da må du bruke den minste vispen? Jeg kan se for meg at øvre maxmerke + stor visp fører til lekkasje ganske fort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Aerocchinoen min renner over!Her renner det ofte over hvis jeg kun fyller til den nederste merket også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Trøtt
|
![]() Sv: Aerocchinoen min renner over!Å neeei! Jeg mangler en del! Det er kun magnet-biten som sitter i lokket. Inne i beholderen er det en magnet-bit med stor visp, i lokket er kun magnet-delen. Hjelp!
![]() |
#7 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aerocchinoen min renner over!Det er bare 2 deler. En visp og en rører. Nederste merket er hvis du bruker vispen. Øverste merket er til røreren. Altså - varmt/kaldt skum eller varm melk.
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Aerocchinoen min renner over!
det sitter ingen sånn liten sort rører der? Den er ikke veldig stor nemlig. Prøv og se om noe lar seg fjerne |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Steiketakkehatar
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() |
#10 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aerocchinoen min renner over!Det kan lønne seg å fylle melk til rett under max-merkene, ettersom hvilken visp/rører man bruker.
![]() |
#12 |
Trøtt
|
![]() Sv: Aerocchinoen min renner over!Dere hadde jo selvfølgelig helt rett, og jeg innrømmer glatt å ha sovet i timen. (evt ikke lest bruksanvisningen)
![]() |
#13 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|