|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!Jeg søkte litt på Koskov og Chemtrails, siden han skremte meg såpass grundig med innlegget sitt. Og ikke bare ser det ut til at han har rett, virkeligheten er mye verre enn det han beskriver. Les bare her: http://itpro.no/art/13346.html
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!Oj oj oj. :løper-for-å-kjøpe-biodrakt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
weird
![]() Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!Oj. Takk for advarselen. *iler*
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
weird
![]() Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!Oj! Se!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!Biodrakt? Går det an med kondomdrakt? Evt. våtdrakt, om man ikke har annet?
![]() |
#8 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!Det var siden sin ja. De nevner til og med planet X, Niburu. Er det noen fler enn meg som husker D.S. fra Usenet sine spådommer om Niburu? Som skulle komme og forårsake jordens undergang i juni (?husker ikke helt) 2003. Dette skulle være det samme året som mayaenes 2012 hvor jorden skulle gå under.
![]() |
#11 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!Du er ikke paranoid hvis du virkelig blir forfulgt, sant?
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!Jeg gjemmer meg bare under bordet jeg. |
![]() |
![]() |
#15 |
guru advisor
|
![]() Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!Dere bare ler dere. Men dette er ikke noe å kimse av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!
![]() |
#20 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!Ja det var jo ett lyst kontor i allefall.
![]() |
Emneord |
aluminiumsfolie, steike |
|
|