|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Full pris for barn på charter?Jeg er fullstendig charternovise, men sjekker litt priser på de turene også, opp mot reisemålene vi ønsker. Men jeg reagerer på at vi tydeligvis må betale full pris for fireåringen, samme om han ligger i ekstra seng, eller i seng som allerede inngår i leiligheten. Er det vanlig? Er ikke barn billigere? Jeg har bare søkt på leilighetshoteller.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Full pris for barn på charter?De store selskapene, som Ving og Star tour, har ofte reis alene med barn rabatter. Jeg betalte ikke full pris for noen av mine i fjor, selv om det bare var en av dem som lå i ekstraseng.
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Full pris for barn på charter?Det finnes barnerabatter om man reiser to også. Om du går inn på f.eks. star tour sine sider, så kan du se hvilke reisemål/hoteller som tilbyr dette.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Full pris for barn på charter?Har nettopp vært på tur med Ving. Var rabatt på ungene der ja. |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Full pris for barn på charter?1-romsleil. for 2 pers.
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Full pris for barn på charter?
Jeg tror det er ekstrasengsrabatter på de fleste, men ikke lavpris for barn på alle.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Full pris for barn på charter?Hm, da var det kanskje bare de stedene jeg søkte da, som var litt annerledes. Noe som ikke forundrer meg, siden de også kunne friste med "ukentlig animasjonsteam på hotellet".
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Full pris for barn på charter?Vi reiser med Startour i påska. Storebror må betale fullpris. Med unntak av at han betaler 75 kroner for maten på flyet i stedet for 150 som vi betaler.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Full pris for barn på charter?Jeg er ikke akkurat imponert over avslagene ungene får. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Full pris for barn på charter?
Jeg gikk omtrent minus 6 k i fjor.
![]() |
#14 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Full pris for barn på charter?vi var på Sunwing Side resort og spa i somer, der ble det ca halv pris med avslagene barna fikk (VIng). Synes det så ut som om ving sine hoteller gav bedre barnerabatt enn andre hoteller i ving katalogen da? Og dessuten spiser barn gratis der om dere spiser der.
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Full pris for barn på charter?Vi har akkurat bestilt chartertur. Fullpris pr person var ca 12 000 (to uker). Snuppa fikk 7000 kroner i avslag (hun er 4 når vi drar). Knerten koster nesten ingenting (250 kroner på flyet samt at vi må leie babyseng).
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Full pris for barn på charter?Dere som får avslag i prisen, reiser dere til hoteller og anlegg, eller til leiligheter? Og hva slags reisemål?
![]() |
#17 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Full pris for barn på charter?Vi har akkurat kjøpt oss tur. Vi får barnerabatt for storesøster. Grunnprisen hos oss er 9898,- for voksne og med lavpris for barn rabatten betaler vi 2595,- for henne. Lillebror betaler vi 250,- (da er barnesengen inkl. i prisen). Også kommer jo alle ekstra tingene vi skal ha (bamseklubb, balkong, basseng-hage utsikt mm i tillegg da + 150,- i flytillegg). Turen gjelder 14 dager i juni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Full pris for barn på charter?Vi skal til Sunwing Resort & Spa Sandy bay til sommeren, der er det kun leiligheter.
![]() |
#20 |
Stiv
|
![]() Sv: Full pris for barn på charter?På flyet er det vel full pris for barn over 2 år, med unntak av maten. De under 2 år er gratis på flyet, men til gjengjeld får man gleden av å ha dem på fanget hele flyturen. :svett:
![]() |
![]() |
|
|