|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Tips til mannens 40-årsdag?Min herlige mann fyller 40 år om noen måneder og jeg vil gjerne finne på noe ekstra, ekstra. På 30-årsdagen hans var vi helt sylferske foreldre og vi enset knapt at dagen kom.
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til mannens 40-årsdag?Sorry, Blondie, denne har gått meg hus forbi! Har selv en mann som blir 40 om et par uker, ikke lett å komme på noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tips til mannens 40-årsdag?Men dere har bestemt at dere ikke skal feire? Eller er det ikke helt avklart..
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tips til mannens 40-årsdag?Mannen min ble 40 år på torsdag. Konene til de to eldste brødrene hans ble også 40 rundt samme tid. Så da hadde de 120 års lag for to uker siden. Det var en overraskelse. Han ble feiret av oss tre på dagen i tillegg til at jobben hans hadde et opplegg for han. Det er den eldste brodern hans som er sjefen så da slo han litt ekstra på stortromme med opplegg og gave til lillebror. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Tips til mannens 40-årsdag?Du har jo et supert utgangspunkt da. Flott at han heller vil at dere alle skal dra på tur sammen og kose dere.
![]() |
#9 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tips til mannens 40-årsdag?Følger med litt her for jeg har selv en mann som blir 40 i år og jeg aner ikke hva jeg skal gi han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Tips til mannens 40-årsdag?Maxine har fått prikk.
![]() |
#11 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Tips til mannens 40-årsdag?Både gubben og jeg fyller 40 i år, jeg til sommeren, og vi kommer til å feire det sammen da på en måte. Han liker ikke noe oppstyr, så vi reiser til Mallorca og blir der når han fyller 40
![]() |
|
|