|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
seru
|
![]() Erfaring med bamseklubb?Vi skal til Gran Canaria og har bestilt Bamseklubb til ungene (nettopp 3 og 5) og er litt spent på hvordan det opplegget er. Hvordan erfaring har dere andre? Anbefales det eller er det like greit uten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Erfaring med bamseklubb?Har en kamerat med erfaring fra bamseklubben, men det er nok noe annet, for det hørtes ikke ut til å være egnet for barn. :fjåser: |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Erfaring med bamseklubb?Iben, da 3 og et halvt sånn omtrent, digget bamseklubben i fjor sommer. Syns det var veldig stas og koste seg de to timene hun fikk være der. De ansatte var flinke og engasjerte og språkbarrieren var nå ingen hindring for Iben iallfall.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Erfaring med bamseklubb?Poden var 3,5 år når han var med (eller prøvde i allefall) i Bamseklubben på Lanzarote i november. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Erfaring med bamseklubb?Vi skal til Syden i påska og har valgt og sløyfe bamseklubben. Mye fordi jeg selv ikke likte det da jeg var lita (vel og merke eldre enn storebror) - og Storebror er lik meg.
![]() |
#6 |
<*(((<
|
![]() Sv: Erfaring med bamseklubb?Jeg fikk litt feil assosiasjoner til «Bamseklubben». :ikke erfaren sydenfarer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Erfaring med bamseklubb?
Det er den kameraten min er kjent med. |
![]() |
![]() |
#8 |
seru
|
![]() Sv: Erfaring med bamseklubb?Takk for innspill. Tror det kan være greit å psyke de opp på en eventuell språkbarriere. Begynner å skjønne at dette kommer til å bli en eksotisk opplevelse (for noen av oss i allefall |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Erfaring med bamseklubb?Begge guttene har vært med på bamseklubb, en gang hver (ikke samtidig).
![]() |
#11 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Erfaring med bamseklubb?Mine to, den gang 4 og 6 år, storkoste seg i Bamseklubben. Gruppebildet de fikk henger på veggen på rommet til begge to enda. De har mange gode minner derfra, og vi voksne syns også opplegget var fint. Svenske voksne førte bare til at ungene våre etter to dager snakket flytende svorsk. Sist redigert av ming : 22-01-09 kl 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Erfaring med bamseklubb?Bamseklubb veldig greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Erfaring med bamseklubb?Snuppa gjorde et forsøk på bamseklubb like etter at hun var blitt 3. Det gikk bare delvis. Hun var der aldri i to hele timer, og vi ble ringt på hver dag. Hun var fornøyd da hun ble levert der og lekte fint, og så var det plutselig nok. Fordelen var at hun ble kjent med mange andre der som hun lekte med resten av dagen.
![]() |
![]() |
#15 |
Stiv
|
![]() Sv: Erfaring med bamseklubb?Mini, 4 1/2, var med i Bamseklubben da vi var i syden i høst. Jeg var litt skeptisk på om han kom til å trives, da han ofte trenger litt tid på å "tø opp" og bli varm i trøyen. Det gikk imidlertid over all forventning. Han storkoste seg fra første stund, og forlangte å gå dit hver dag. Det hjalp nok også på at han fikk en stilig sekk, t-skjorte og caps på forhånd, utstyret ble prøvd daglig før avreisen.
![]() |
![]() |
#16 |
seru
|
![]() Sv: Erfaring med bamseklubb?
Ja, hvor blir det av de t-skjortegreiene tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|