Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Naboen min

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-09, 12:58   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Rødme

Naboen min

Gamlefar på 80 kom med snøfreseren sin (som ikke er selvgående ! )og tok hele min svære nedsnødde gårdsplass.
Skal kjøpe en bukett tulipaner til han i ettermiddag. Det er søren ikke bare bare å få måket enorme mengder snø for hånd med bihulebetennelse og kuppelhue.
Snille nabon min.

Gammel 24-01-09, 13:04   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen min

Så utrolig fint gjort!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 13:45   #3
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Det var snillt gjort. Så koselig med sånne naboer.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 13:53   #4
Left
Passiv

Standard

Hvis alle hadde vært slik mot naboene sine, så hadde det ikke vært mye nabokrangel

Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 13:53   #5
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Så koselig en nabo du har.

Gammel 24-01-09, 13:57   #6
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Så trivelig. Deilig når folk rundt en bryr seg litt.

Gammel 24-01-09, 13:58   #7
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

For en hyggelig nabo!

Gammel 24-01-09, 14:01   #8
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

For en snill mann! Husker i fjor, etter noen enorme snøfall, så kom det en nabo med traktor og tok resten av gårdsplassen min. Der sto jeg knallrød i trynet, svettet som fy, og nesten grein for han var så snill

Gammel 24-01-09, 14:18   #9
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har faktisk bare 100% supre naboer på alle kanter vi. Utrolig hyggelig og ikke minst trygt og godt for både små og store. Ungene får til og med julegaver av noen av dem. Vi er heldige !

Gammel 24-01-09, 14:20   #10
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

For en fantastisk mann!
Det var sprekt og snilt gjort, sånne naboer er gull - og tulipaner - verd!

Gammel 24-01-09, 14:32   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Slike naboer er gull verdt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 15:03   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en skjønn mann!

Gammel 24-01-09, 15:17   #13
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Så snilt av han. Slike naboer er gull verdt og man må ta godt vare på dem.

Gammel 24-01-09, 15:22   #14
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Så nydelig gjort

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 17:19   #15
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Det var snilt gjort. Han fortjener virkelig en bukett tulipaner ja.

God bedring til deg også, forresten.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 17:22   #16
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

For en trivelig og hjelpsom nabo du har!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 18:15   #17
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så kjekt å ha en sånn nabo... jeg bor på studentheim med litt av hvert av naboskap rundt meg...

Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 19:17   #18
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Så flott! Naboen til mamma og pappa måker innkjørselen deres hele vinteren, de gjør det aldri selv. Men han har skikkelig utstyr, da.

Vi er så vidt på hils med naboene.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 19:19   #19
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så heldig du er med en sånn nabo. Jeg ønsker meg naboer jeg kunne dullet litt med. Liker å være snill med andre, men mine naboer har pigger og vel så det. De liker ikke naboer for å si det sånn.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 19:44   #20
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Så heldig du er med en sånn nabo. Jeg ønsker meg naboer jeg kunne dullet litt med. Liker å være snill med andre, men mine naboer har pigger og vel så det. De liker ikke naboer for å si det sånn.

Kjipt ! Her hjelper vi hverandre med det meste. Om sommeren passer vi hus og postkasser. Om høsten hjelper vi med raking og eplepressing og nå måking. Bor både gamle og unge rundt her og alle er like hyggelige og hjelpsomme.
Toppen av kransekaka var vel i høst da jeg var kommet hjem etter sykehusopphold og var kjempedårlig. Da raket min høygravide nabo/venninne og hennes 15 åring hagen vår (1 mål) om kvelden kom attpå til dama på døra med to nybakte brød. http://www.foreldreportalen.no/forum/blog.php?b=4225

Vi har heldigvis fått gjort litt i gjengjeld til alle våre fire fine nabofamilier vi også. Bakst ved sykdom,pass av hus/katter/postkasser og ikke minst barnepass, og lån av diverse matlagningsremedier i knipa.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.