Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Knorr posesauser!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-09, 18:17   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knorr posesauser!

...

Sist redigert av Guava : 28-11-12 kl 20:41.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 19:03   #2
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Knorr posesauser!

Det visste jeg ikke. Da skal jeg jammen kjøpe Knorr i Sverige. Tenker at Toro må endre på den holdningen etterhvert. Vi får bruke vår forbrukermakt..... je drar til Sverige....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 19:05   #3
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Er de gode? Er det melk i dem? Er det gluten i dem?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 19:09   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg nevnte det for mannen. Første han sa var: Kva anna har dei hatt oppi

Gammel 25-01-09, 19:25   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men Knorr er jo generelt ikke gode. Er disse bedre, kanskje?

Gammel 25-01-09, 21:50   #6
Dinochef
Aktiv

Dinochef sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Dinochef er litt kulDinochef er litt kul
Standard

Jeg er veldig skeptisk.
Ja, sausene skal ikke inneholde tilsatt smaksforsterkere.
Men på foreksempel holandaise sausen oppgir de minst 17 forskjellige STOFFER (det kan være fler)

Når jeg skal lage bruker jeg 3 ingredienser (foruten vann, salt og pepper) jeg kan bare med god velvilje finne en av ingrediensene igjen.
Jeg synes det er en skaldale at de får lov til å kalle sausen for hollandaise.

Jeg får ofte tilbakemeldinger på at maten jeg lager ikke smaker riktig/sånn som den skal. Nordmenn generelt er alt for vant til den falske og uriktige smaken av pose produkter og annen hurtigmat og halvfabrikat at de vet ikke hvordan ekte mat smaker.

Sist redigert av Dinochef : 25-01-09 kl 21:52. Årsak: skriveleif
Dinochef er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:35   #7
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Dinochef er gift med eit damemenneske som ikkje tåler glutamat og nokre andre koselige venner, så problemstillingen er ikkje ukjent.

Gammel 26-01-09, 14:36   #8
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Enig med Sitron i at Knorr generelt sett smaker høgg uansett.

Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.